0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
نیمرو

نیمرو

بعید است طرفدار صبحانه باشید و بتوانید از یک نیمروی خوشمزه صرف نظر کنید. یک صبحانه کامل برای تقویت قلب و مغز.

نیمرو فقط از تخم‌مرغ درست می‌شود ولی در عین سادگی انتخاب مناسبی برای شروع یک روز خوب و پرانرژی است.
اکثر ما، تجربه درست کردن نیمرو را در خانه یا طبیعت داریم، اما نیمرو خوردن در کافه شاید یک لطف دیگری داشته باشد، با مخلفاتی مثل خیارشور و گوجه.

 

درباره نیمرو

تخم‌مرغ منبع لذیذی از پروتئین است که در همه وعده‌ها حتی دسرها ممکنه وجود داشته باشد. اگر تخم‌مرغ یکی از منابع غذایی محبوب شما است پس حسابی واردید که آن را به شیوه‌های مختلف مثل نیمرو، آب پز و املت درست کنید. از آنجایی که در تمام دنیا مرغ‌ها تخم می‌گذارند و انسان‌ها از این تخم‌مرغ‌ها استفاده می‌کنند، شاید بهتر باشد با نمونه‌هایی از صبحانه‌های تخم‌مرغی کشورهای دیگر آشنا شویم.

نیمروی خوشمزه در کافه آنسو

نیمرو غذایی سالم برای زمان‌هایی که دل‌تان یک صبحانه‌ی گرم و سبک می‌خواهد


در ویتنام صبحانه‌ای دارند به اسم Bánh mì که آن از نیمرو به همراه سوسیس و پیاز کاراملی شده تشکیل و با نان سرو می‌شود. ویتنامی‌ها می‌گویند این صبحانه با نوشیدن چای سیاه کامل خواهد شد.
در مالزی صبحانه‌ای به نام Nasi Lemak رایج است. این صبحانه دارای برنج پخته شده در شیر نارگیل است و با نیمروی عسلی، آنچوی (یک جور ماهی محلی)، بادام‌زمینی سرخ‌شده، اسلایس‌های خیار و خمیر چیلی سرو می‌شود.
Huevos Rancheros صبحانه‌ی مخصوص مکزیکی‌ها است. این صبحانه قدیمی از نیمرو، نان تورتیلا، سس سالسای گشنیز، چیلی، پیاز و گوجه‌فرنگی تشکیل شده است. گاهی در کنار این صبحانه آووکادو، برنج مکزیکی و لوبیای پخته شده نیز سرو می‌شود.

 

فواید تخم‌مرغ

مصرف تخم مرغ در بیماران دیابتی، فشار خون بالا و قلبی عروقی تا ۳ عدد در هفته پیشنهاد می‌شود. البته با رعایت شرایط پخت صحیح و بدون روغن. یک تخم‌مرغ ۶۰ گرمی آب‌پز حدودا ۷۲کالری دارد. معمولا در رژیم های لاغری در وعده صبحانه تخم‌مرغ گذاشته می‌شود زیرا نقش مهمی در احساس سیری در افراد ایجاد می‌کند و کالری پایین‌تری نسبت به سایر هم گروهی‌های پروتیینی دارد.
علاوه بر یک تخم‌مرغ کامل استفاده از زرده آن نیز بسیار پرفایده است. مصرف زرده تخم‌مرغ برای تقویت مو، آب‌رسانی و نرمی پوست، رشد بهتر مغز نوزادان و... بسیار مفید است.

 

نوشیدنی پیشنهادی

احتمالا همه ایرانی‌ها قبول دارند بهترین نوشیدنی در کنار این صبحانه، چایی خوش رنگ به همراه عطر دارچین و طعم گل‌سرخ است. اگر جزو کسانی هستید که ترجیح می‌دهید به همراه صبحانه نوشیدنی شیرین میل کنید، کافیست نگاهی به منو آنسو بیاندازید. انواع اشربه‌های خنک با طعم کلاسیک، همچنین انواع آب میوه را می‌توانید با این صبحانه دل‌انگیز همراه کنید.

نیمروی صبحانه

صبحانه‌ای ساده و خوش طعم در کافه آنسو

 

نیمرو این صبحانه کلاسیک، ساده و در عین حال خوشمزه یکی از پرطرفدارترین صبحانه‌های آنسو است. این غذای لذیذ را باید در محیطی گرم و صمیمی مثل حیاط کافه آنسو نوش‌جان کرد. نیمرو صبحانه‌ای مناسب برای تمام افراد خانواده بوده و خیلی زود از آشپزخانه به میز شما خواهد رسید. در آنسو، این صبحانه خوشمزه با نان سنگک تازه و گرم، خیارشور، گوجه و زیتون سرو می‌‌شود.

 

1395/04/22, 16:02

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا