0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
املت قارچ

املت قارچ

آیا شما تا به حال املت قارچ را امتحان کرده‌اید؟ املت قارچ یکی از صبحانه‌های محبوب کافه آنسو است که متفاوت از دیگر املت‌ها تهیه می‌شود.

املت از صبحانه‌های محبوب ما ایرانی‌ها است و شاید کمتر کسی از ما تا به حالا املت نخورده باشد. همه‌ی ما قبلاً همان املت گوجه‌فرنگی و تخم‌مرغ معروف را می‌شناختیم، اما امروزه تنوع املت‌ها بیشتر شده‌اند و یکی از این املت‌های خوشمزه و متفاوت، املت قارچ در منو کافه آنسو است.

 

درباره املت قارچ

املت قارچ انواع مختلفی دارد اما ما آنسویی‌ها پس از امتحان و نظرسنجی‌ کردن‌های بسیار به این نتیجه رسیدیم که املت قارچ به همراه پنیر گودا دارای یک طعم خامه‌ای و بهشتی است. مواد تشکیل دهنده‌ی این غذای خوشمزه تخم‌مرغ، قارچ، پنیر گودا و پنیرخامه‌ای می‌باشد و رمز محبوبیت این املت دقیقا در پنیرخامه‌ای نهفته شده است. از دیرباز پنیر یکی از اجزای اصلی و جدا نشدنی صبحانه‌ی ما ایرانی‌ها بوده و با گذر زمان، بالا رفتن ریسک‌پذیری و تنوع‌خواهی آدم‌ها پنیر را از وسط سفره صبحانه در سبد چاشنی غذاها قرار دادیم و به ترکیبات فوق‌العاده‌ای دست‌ یافتیم. یکی از این ترکیبات استفاده از پنیرخامه‌ای در املت قارچ است.


املت قارچ

املت قارچ یک صبحانه کامل و زیبا

فواید املت قارچ

مصرف تخم‌مرغ در وعده صبحانه باعث می‌شود شما به میان وعده صبح تا ظهر احتیاج پیدا نکنید، علاوه بر این باعث افزایش میزان سوخت و ساز بدن می‌شود و همچنین انرژی لازم را برای ادامه روز تا وعده ناهار در اختیار شما قرار می‌دهد. مطالعات انجام شده بر وعده‌های غذایی دارای تخم‌مرغ نشان داده، وجود پروتئین بالا در تخم‌مرغ احساس سیری را در بدن افزایش می‌دهد و این امر شما را برای ادامه روز یاری خواهد کرد.
پزشکان می‌گویند پروتئین قارچ با پروتئین موجود در گوشت قرمز برابری می‌کند. همچنین قارچ به بهبود سیستم ایمنی بدن، درمان فشار خود، درمان دیابت و حفاظت از استخوان‌های شما کمک خواهد کرد. مصرف مرتب قارچ به میزان قابل توجه، به دلیل کلسیم بالایی که دارد سبب جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان به ویژه در بانوان می‌شود.
پنیر انواع مختلفی دارد، بافت این محصول لبنیاتی از نرم به سفت متغیر است. یکی از انواع پنیر که بافت بسیار نرم و لطفی دارد، پنیرخامه‌ای می‌باشد که این نوع پنیر مورد پسند بسیاری از افراد مخصوصا در سنین کمتر و کودکان است.

 

املت قارچ درکافه روباز آنسو

املت قارچ از صبحانه‌های محبوب کافه آنسو

نوشیدنی پیشنهادی

ما آنسویی‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم همراه با املت قارچ یک آب‌میوه رژیمی سفارش دهید و از طعم ترش و شیرین آن لذت ببیرید. آب‌میوه رژیمی آنسو شامل سیب، کرفس و لیمو می‌باشد که علاوه بر طعم مطبوع دارای خواص بالایی هم هست. مثلا مصرف دائمی کرفس به بهبود دردهای معده، فشار خون بالا، بوی بد دهان، خشکی مزاج، ناراحتی‌های اعصاب، آرتروز، روماتیسم و... کمک می‌کند. همچنین قراردادن روزانه یک عدد سیب در وعده‌ها یا میان وعده‌های غذایی باعث می‌شود، ایمنی بدن بالا رود، از بروز آلزایمر جلوگیری شود، خطر ابتلا به آسم در شهرهای بزرگ و آب‌مروارید کمتر شود، کبد سم‌زدایی شود و دندان‌ها همیشه سفید بمانند.

 

اگر دوست دارید این املت خوشمزه را امتحان کنید و دنبال یک کافه‌ی حیاط دار می‌گردید می‌توانید گوشی تلفن را بردارید و یک میز در حیاط یا در بالکن عمارت قدیمی آنسو رزرو کنید. بی‌شک همه‌ آنسویی‌ها از دیدن روی ماه شما خوشحال خواهند شد.

1398/01/17, 17:33

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا