0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
جام شانسی

جام شانسی

یک جام پر از دوست داشتن! چشم‎هایت را ببند و آرزو کن. شکلات، آدامس یا آبنبات مهم نیست، مهم تویی و اینکه می‎خواهیم با خاطره‎ای خوب از کافه بروید. دوست داریم جیب‎هایتان پر از رنگ و شادی باشد و همیشه با دیدن خوشی‎های کوچک زندگی یاد ما بیافتید.

کافه آنسو مدت زیادی است که افتخار میزبانی شما را دارد. این روزها ما دنبال چیزهایی می‎گردیم که شما را خوشحال کند و ضمنا شبیه آن‎را جای دیگری هم ندیده باشید.

اگر مشتری دائمی کافه باشید حتما متوجه شده‎اید که منوی ما تغییراتی داشته، برخی غذاها را اضافه کرده‎ایم و به برخی دیگر از محصولاتمان هم تنوع داده‎ایم. با تمام این‎ها باز هم دوست داشتیم اتفاق‎های هیجان انگیز بیشتری به شما هدیه بدهیم. می‎خواستیم کاری کنیم تا شما عشق و دوست داشتنی که در کافه برای‎تان ساخته‎ایم را در جیب‎ بریزید و با خودتان ببرید. بعد نشستیم و کلی فکر کردیم. از دوستان با تجربه‎مان کمک گرفتیم، خودمان را جای شما گذاشتیم و در آخر به چند ایده رسیدیم.

یکی از این ایده‎ها یک جام پر از خوراکی‎های رنگارنگ و دوست داشتنی بود. ما این جام را روی پیشخوان کافه گذاشتیم تا وقتی می‎خواهید کافه را ترک کنید آن‎را ببینید.

 

اما این جام پر از خوراکی یک جام معمولی نیست. می‎خواهیم حتما راز آن‎را به شما بگوییم. راستش را بخواهید باید بدانید که این جام جادویی است!!! ما هم اول باور نمی‎کردیم اما این اتفاق افتاده.

این جام شبیه یک دریاچه، پر از ماهی‎های رنگارنگ است. هرکسی که دوست دارد قشنگ‎ترین ماهی را به‎دست بیاورد با ما همراه شود. دوست دارید هیجان‎انگیزترین خوراکی این جام برای شما باشد؟ کنار پیشخوان کافه آنسو بیایید و طبق مراحل زیر صاحب یک شگفتی بزرگ شوید.

مرحله اول: آماده شوید

باید چشم‎هایتان را ببندید و دست چپتان را داخل جام فرو ببرید. حتما می‎خواهید بدانید چرا دست چپ؟ دلیل‎اش آن است که دست چپ به قلب شما نزدیک‎تر است و در مراحل بعدی قلب‎تان باید شما را راهنمایی کند.

مرحله دوم: جستجو کنید

شما باید همینطور که لابه‎لای شکلات‎ها و آدامس‎ها کند وکو می‎کنید، به همه چیزهایی که قلبا دوست دارید و به آنها عشق می‎ورزید فکر کنید. همه آدم‎ها، شهرها و روستاها، خوراکی‎ها، شعر، موسیقی و حتی چیزهایی که دوست داشتن آن‎ها را فراموش کرده بودید. یادتان باشد هرچقدر که طول بکشد مهم نیست. نباید عشقی را از قلم بیاندازید یا از آن چشم بپوشید. از دوست داشتن یک عروسک یا یک ماشین قرمز در کودکی شروع کنید و به عطر گل سرخی در یک شب بارانی برسید.

شانس و اقبال

مرحله سوم: سرشار شوید

حالا یکی از خوراکی‎ها را از جام بیرون بیاورید. خوب نگاهش کنید. شما برای پیدا کردن این کوچولوی خوشمزه تمام وجودتان را پر از عشق و دوست داشتن کردید. حتما کلی از ته دل شاد شدید و شاید خنده‎هایی عمیق را تجربه کرده‎اید. این خوراکی کوچک علاوه بر یادآوری تمام چیزهایی که دوست داشتید و دارید حامل عشق و دوست داشتن یک دوست دیگر شما هم هست، کافه آنسویی‎ها! ما  هم برایتان توشه‎ای جز امید، عشق و زیبایی آرزو نمی‎کنیم و همیشه برای روزهای زندگی در کنارتان هستیم.

جام جادویی ما پر از شانس، اقبال و داستان‎هایی است که دوست داریم شما برایمان روایتش کنید. منتظرتان هستیم حتما به ما سر بزنید.

 

 

تهیه شده توسط نیوشا امینیان

 

 

1396/02/09, 09:40

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا