0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
آی خونه‌دار و بچه‌دار «ایده» رو بردار و بیار

آی خونه‌دار و بچه‌دار «ایده» رو بردار و بیار

از همان روز اولی که کافه آنسو راه افتاد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایمان این بود که محیطی جذاب و دوست‌داشتنی برای مشتریان فراهم کنیم. حالا در کافه آنسوی جدید هم دلمان می‌خواهد شما، احساس خوشحالی و راحتی داشته باشید. برای کافه‌ی خودتان چه ایده‌هایی دارید؟ ما عاشق شنیدن آنها هستیم.

یک کافه باید شبیه یک خانه باشد. جایی که آدم دلش گرم شود و چایش کنار کسی که دوستش دارد، سرد. در قلب هر کسی کافه‌ی دوست‌داشتنی‌اش به یک شکلی است.

بعضی‌ها گلدان دوست دارند، بعضی‌ها ظرف‌های رنگارنگ و کسانی هم دلشان غذاهای جدید می‌خواهد. ما از خیلی قبل‌تر برای اینکه بدانیم در دل دوستمانمان برای کافه آنسو چه می‌گذرد در تلگرام گروهی برای دیدن و شنیدن ایده‌ها راه‌انداختیم.

 ایده دکوراسیون
در تلگرام گروهی برای دریافت ایده‌ها ایجاد کرده‌ایم

 

بعد طرح‌هایی برای زیباتر کردن محیط کافه دریافت کردیم. مثلا اینکه کجاها، چه رنگی بشوند بهتر است و چه قسمت‌هایی با چه طرح‌هایی بیشتر جلوه خواهد کرد. برای رنگ و طرح پرده‌ها، رومیزی‌ها، استفاده از گلدان‌ها هم دوستانمان فکرهای قشنگی داشتند و هنوز هم ایده‌پردازی آنها ادامه دارد.

در اینستاگرام کافه آنسو هم در پست‌های مختلف از نظرات و ایده‌های دوستانمان پرسیده‌ایم. از کسانی که از آنجا ما را دنبال می‌کنند کمک خواستیم تا کافه‌ای بهتر از قبل برایشان بسازیم.

گلدان زیبا
شما دوست دارید در کافه‌ی جدید هم گلدان داشته باشیم؟

 

مثلا اینکه جای چه غذاهایی خالی است، آیا مثل کافه‌ی قبلی گل و گلدان داشته باشیم و یا اینکه قوری‌های گل قرمزی باز هم روی میزهای کافه آنسو بنشینند؟

قوری
باز هم میزها از عطر گل‌های رنگارنگ سرمست می‌شوند

 

با تمام این‌ها فکر می‌کنیم، هنوز هم ایده‌های خوبی وجود دارد که می‌تواند کافه را بسیار زیبا و دلنشین کند. پس اگر ایده‌ای دارید، کافه آنسو بسیار ممنون و سپاسگزار خواهد بود تا آن‎را بداند. خوشحال می‌شویم اگر غذا، طرحی در چیدمان یا هر فکری زیبایی که دارید را با ما به اشتراک بگذارید.

منوی کافه
در کافه آنسو جای چه غذایی خالی است؟

 

به امید امتداد دوستی‌ها، بی‌صبرانه منتظر دریافت ایده‌ها و دیدن روی ماهتان در کافه آنسو، کافه‌ای که متعلق به خود شماست هستیم.

راستی اگر دوست داشتید تا در جریان آخرین خبرهای کافه آنسو باشید، از شما دعوت می‌کنیم تا در کانال تلگرام کافه آنسو (Ansoocafe@) و اینستاگرام (Ansoocafe) ما را دنبال کنید.

1396/08/15, 10:28

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا