0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
چای دو رنگ آوردیم، سرماخوردگی رو بردیم!
طرز تهیه چای کلداستاپ:

چای دو رنگ آوردیم، سرماخوردگی رو بردیم!

دوست دارید طرز تهیه‎ی یک نوشیدنی گرم و بسیار مقوی را یاد بگیرید؟ چای «کلداستاپ» و یا «ضد سرماخوردگی» که در فصل سرما یا در زمان شیوع بیماری‎ها می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدنتان کمک کند و با شیوه‌ی سرو جذابی که دارد ایده‌ی خوبی برای پذیرایی از عزیزان‌تان است.

در منوی کافه سفال آنسو نوشیدنی‌ها، غذاها و میان‎وعده‎های گوناگونی وجود دارد. اگرچه بیشتر آنها را می‌توان در تمام فصل‌ها سفارش داد اما بعضی‌ها، بعضی وقت‌ها بیشتر می‌چسبند. «چای کلداستاپ» یا ضد سرماخوردگی هم یکی از همین‌ نوشیدنی‌هاست. چای جذابی که در فصل پاییز و زمستان می‌تواند از بروز بیماری‌ها جلوگیری کند و اگر هم خدایی نکرده مریض شده باشید، می‌تواند خیلی زود حالتان را خوب کند. ما همیشه این چای دوست داشتنی را در منوی کافه سفال آنسو داریم اما در این مطلب می‌خواهیم به شما یاد بدهیم که چگونه این چای را درست کنید. خوب اگر آماده‎اید، شروع کنیم.

 

چه چیزهایی لازم داریم؟

اول از همه برای خودتان یک لیوان یا یک فنجان انتخاب کنید. از آنجا که مهم‌ترین تزیین این چای دو رنگ بودن آن است، پیشنهاد می‌کنیم لیوان‎تان شیشه‌ای و قدبلند باشد تا بتوانید خوب نتیجه‎ی کارتان را ببینید. بعد هم یک قاشق عسل، یک شات عرق نعنا، نصف یک لیمو ترش تازه و یک قوری چای دمی را آماده کنید.

 

لیمو و عسل

 

چای را چه جوری درست کنید؟

یک قاشق غذاخوری «عسل» را در لیوان می‌ریزیم. یادتان باشد که مقدار عسل بسیار اهمیت دارد و در چای باید حتما طعم عسل احساس شود.

بعد از ریختن عسل، یک سوم لیوان را با آب جوش پر می‌کنیم و خوب به‌هم می‎زنیم تا عسل کاملا حل شود. حالا نوبت «عرق نعناست»، به اندازه‎ی یک شات از آن‌را به لیوان اضافه می‌کنیم.

بعد از اینکه نعنا و عسل خوب یا هم مخطوط شدند، نصف یک لیموی تازه را در لیوان می‎چکانیم تا طعم خوشاید و خواص درمانی این چای تکمیل شود.

حالا نوبت خلق اثر هنری‌تان فرا رسیده است. یک قوری چای دم کنید و اگر دوست دارید به آن هل و دارچین هم بیافزایید تا خوش‌طعم‌تر شود. چای را خیلی آرام به لیوانی که در آن عسل، نعنا و لیمو ریخته‎اید اضافه کنید.

چای کم‌کم به داخل لیوان‌تان نفوذ می‌کند و شکل‌های زیبایی را می‌سازند. در آخر می‌توانید هر جور که دوست دارید لیوان‌ و نوشیدنی‌تان را تزیین کنید.

 

چای ضد سرماخوردگی

 

به ما بگویید چه کردید

چای کلداستاپ شما آماده است. می‌توانید آن‌را با کشمش یا مویز نوش جان کنید. امیدواریم از نوشیدن این چای لذت ببرید و بتوانید آن‌را برای عزیزان‌تان هم درست کنید. ما خیلی خوشحال می‌شویم اگر از تجربه‌ی درست کردن این نوشیدنی برای ما بگویید. برایمان فیلم و یا عکس بفرستید تا به‌نام خودتان آنها را در شبکه‌های اجتماعی (مانند اینستاگرام و تلگرام ) کافه سفال آنسو منتشر کنیم.

اگر هم دوست داشتید این چای و دیگر خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافه را امتحان کنید، تشریف بیاورید به:
خیابان ویلا (نجات‌الهی)، خیابان ورشو، پلاک یازده، زنگ یک. اگر سوالی هم داشتید، تلفن‌ ما 02188803714 می‌باشد، خوشحال می‌شویم بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

1396/10/27, 12:31

نظرات شما
  
مهرنوش اصغرزاده :
سلام .عالی بود.سپاس 1396/10/30, 12:51:39
پاسخ کافه آنسو: سلام
ممنون از شما:)
1396/11/01, 09:27:27
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا