0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
ماه رمضان 97 در آنسو

ماه رمضان 97 در آنسو

افطاری‌‌های ماه رمضان امسال را در موسسه فرهنگی هنری آنسو با منوی متنوع و افطاری‎های خوشمزه، در کنار فرصتی برای یادگیری هنرهای تجسمی و امکان استفاده‌ی رایگان از کارگاه سفالگری، به یاد ماندنی کنید.

ماه مبارک رمضان از راه رسیده است و اگر دلتان برای شب‌نشینی‌ها و دورهمی‌های به‌یادماندنی تنگ شده و دوست دارید افطاری‌های خوشمزه‌ای را نوش‌جان کنید یا می‌خواهید هنری جدید بیاموزید، در موسسه‌ی فرهنگی و هنری آنسو منتظر دیدن روی ماهتان خواهیم بود.

موسسه فرهنگی هنری آنسو

 

رمضان در آنسو چه خبر است؟

موسسه‌ی فرهنگی هنری آنسو با برنامه‎های متنوع به استقبال رمضان رفته است. در این ماه هر روز از ساعت 17:00 تا 21:00 کارگاه سفالگری رایگان با حضور مربیان مخصوص برقرار است و همچنین کارگاه‌های آموزش سفالگری برای کودکان و سفالگری ویژه‌ی بزرگسالان نیز برگزار می‌شوند.

سفالگری رایگان در آنسو


به جز سفالگری، اگر به نقاشی و خوشنویسی علاقه دارید یا دوست دارید داستان‌نویسی یاد بگیرید نیز برایتان کارگاه‌های آموزشی متنوعی داریم که می‌توانید آنها را به صورت ترمیک و مجموعه‌ای، ثبت‌نام کنید. 

ضمنا در کارگاه «آموزش بار سرد و گرم» انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و خوش و آب رنگ را یاد می‌دهیم و در کارگاه آموزشی «راه‌اندازی کافه» به کسانی که دوست دارند روزی خودشان کافه‌دار شوند، از نکات ریز و مهم این کار خواهیم گفت. 

آموزش باریستا

 

از خوشمزه‌ها چه خبر؟

مثل سال‌های گذشته، این رمضان نیز با افطاری‌های خوشمزه و خوشگل برایتان میزهای رنگارنگ خواهیم چید و هر روز از ساعت 20:00 تا 24:00  منتظرتان خواهیم بود. ضمنا به جز پکیج افطار که شامل خوراکی‌های نوستالژیک و دوست‌داشتنی مثل نان و پنیر، سبزی و گردو، زولبیا و بامیه، آش، فرنی، خرما، چای و...  می‌شود، منوی همیشگی آنسو برقرار است و غذاهای دیگری که دوست باشید نیز برایتان سرو خواهد شد. 

 افطاری کافه آنسو

 

حتما بهمون سر بزنید!

برای دورهمی و شب‌نشینی در ایوان پر از گل، حیاط سرسبز و حوض پر از آب آنسو در کنار فرصت‌های متعدد برای یادگیری هنرهای تجسمی، سفالگری رایگان، منوی کامل و متنوع افطار منتظر دیدارتان خواهیم بود. اگر دوست داشتید به ما سر بزنید، بسیار خوشحال می‌شویم از قبل با شماره‌ 88803714 تماس بگیرید و به ما خبر بدهید تا بتوانیم به بهترین شکل در خدمتتان باشیم. 

رمضان امسال با آنسو به‌یاد ماندنی خواهد بود، حتما بهمون سر بزنید. 

1397/02/27, 12:09

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا