0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
به زندگی رنگ و لعاب بدهید
برگزاری کارگاه رایگان «لعاب کاری» در آنسو:

به زندگی رنگ و لعاب بدهید

موسسه فرهنگی و هنری آنسو در راستای اهداف آموزشی و پیشبرد برنامه‌های حفاظتی از میراث فرهنگی و هنری ایران، اقدام به برگزاری کارگاه رایگان لعاب‌کاری کرده است. 

لعاب‌کاری هنری است که در این آب و خاک قدمتی چند صد ساله دارد. کاشی‌های زیبا، ظروف ارزشمند و بسیاری از تزیینات بناها با لعاب کاری جلوه‌ای دیگر گرفته‌اند. با اینکه لعاب‌کاری بسیار ارزشمند است اما دیگر کمتر کسی است که با این هنر آشنایی داشته باشد. آنسو برای زنده کردن دوباره هنر لعاب‌کاری در نظر دارد کارگاه رایگان یکروزه‌ای را برگزار کند. 

 

مدرس این کارگاه کیست؟ 

سرکار خانم «مهسا چنانه» استاد این کارگاه هستند. خانم چنانه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته صنایع دستی دانشگاه الزهرا تحصیل کرده‌اند. سفال، سرامیک، معرق شیشه، فیوزینگ شیشه، حجم‌سازی، برگزاری کارگاه خلاقیت و طراحی از تخصص‌های ایشان است. 

خانم چنانه از سال 1395 به عنوان استاد در دانشگاه پیام نور تدریس می‌کنند و همچنین مدرس و کارشناس هنر سفالگری، در صدا و سیما نیز هستند. 

مهسا چنانه

ایشان تا به امروز در چندین نمایشگاه شرکت کرده‌اند، اجراهای کاشی شکسته داشته‌اند و طراحی و پیاده‌سازی آثار هنری را در بخش‌هایی از شهر تهران بر عهده گرفته‌اند. 

خانم چنانه با حضور در کارگاه لعاب‌کاری آنسو، دانش و تجربه‌ای که در این هنر کسب کرده‌اند را در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند داد. 

 

زمان برگزاری کارگاه چه روزی است؟

این کارگاه روز پنجشنبه مورخ 21 تیرماه 1397 از ساعت 18:00 تا 20:00 در موسسه فرهنگی و هنری آنسو برگزار می‌شود. 

 

کارگاه رایگان لعاب کاری

 

حتما رزرو کنید 

به دلیل ظرافت هنر لعاب‌کاری و تصمیم برای ارائه آموزش در بالاترین سطح، این کارگاه فقط برای بیست نفر ظرفیت دارد که تا این زمان، نیمی از آن پر شده است. در صورتی که مایل به حضور در این کارگاه لعاب‌کاری هستید، همین حالا با تلفن آنسو تماس بگیرید و ثبت‌نام کنید.

1397/04/19, 13:38

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا