0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
صبحانه سودابه

صبحانه سودابه

برای داشتن یک صبح دلنشین، صبحانه سودابه می‌تواند پیشنهادی عالی باشد. در ظرف صبحانه سودابه چه طعم‌هایی جا گرفته‌اند؟ در ادامه برایتان گفته‌ایم.

لقمه‌های کره مربای کودکی را به خاطر دارید؟ صبحانه‌ی سودابه خاطرات کودکی را به‌یادمان می‌آورد. این صبحانه شیرین، سبک و خوشمزه آغاز خوبی برای یک روز کاری خواهد بود.

 

درباره صبحانه سودابه

در صبحانه سودابه کره، سه نوع مربا، خامه و عسل قرار دارد و صبحانه با نان تازه و گرم سرو می‌شود. سودابه یک صبحانه کاملا ایرانی و خوشمزه است. اگر بخواهیم از خواص خوشمزه‌هایی که در این صبحانه جای گرفته‌اند بگوییم، «عسل» یکی از بهترین‌هاست. خامه و کره نیز برای کسانی که رژیم‌های غذایی خاص ندارند می‌تواند لذیذ باشد و ضمنا چربی مورد نظر بدن را تامین کند. شاید فکر کنید خامه تماما برای بدن ضرر دارد اما اینطور نیست! خامه برای کسانی از دستور پزشکی خواصی پیروی نمی‌کنند، فواید بسیاری دارد. مانند: کمک به سلامت چشم، تشکیل استخوان‌ها، کاهش استرس و...
عسل با خواص آنتی‌باکتریالی، ضدعفونی و تقویت کنندگی، ماده غذایی بسیار با ارزشی است که خوردن آن در وعده صبحانه بسیار توصیه شده. از سوی دیگر، انواع مرباهایی که در صبحانه سودابه قرار دارند می‌توانند تجربه‌ی امتحان کردن طعم‌های بسیار خوشمزه را برایتان به ارمغان بیاورند. تا به حال به معنای کلمه خوش آهنگ «مربا» فکر کرده‌اید؟ مربا یک کلمه عربی، به معنی «پرورش» بوده. البته پس از گذر زمان از ورود این کلمه به زبان ما، معنای فارسی آن کمی متفاوت شده و معنای «پرورده» به خود گرفته است. مربا انواع مختلفی دارد که شامل، مارمالاد، کمپوت و ژله می‌شود که معمولا همه‌ی ما از مربا یا مارمالاد برای صبحانه استفاده می‌کنیم. 

صبحانه سودابه در تراس کافه آنسو

بالکن کافه آنسو همیشه یک میز برای شروع روز شما دارد

تفاوت مربا با مارمالاد در چیست؟

اگر میوه‌های داخل مربا را ریزتر کنیم و بگذاریم مربا بیشتر بپزد و قوام بگیرد تقریبا می‌توان گفت که مربا به مارمالاد تبدبل شده است. در مارمالاد میوه‌ها تکه تکه نیستند و  مارمالاد شبیه خمیری از میوه است، سریع‌تر از مربا آماده می‌شود و به همین علت در مارمالاد عطر و طعم میوه بیشتر احساس می‌شود.

 

نوشیدنی‌های پیشنهادی

در بالکن طبقه دوم بنشینید و یک صبحانه سودابه سفارش دهید. به عنوان نوشیدنی کنار صبحانه هر چیزی ممکن است دلچسب باشد مثل: چای، قهوه و آب‌ میوه تازه. اما پیشنهاد ما یک فنجان لته است زیرا شیر داخل این قهوه ارزش غذایی صبحانه را تکمیل می‌کند و  قهوه نیز به شما نشاط می‌بخشد. ممکن است شما آب‌ میوه را برای نوشیدنی کنار صبحانه ترجیح دهید، در این صورت پیشنهاد ما یک لیوان آب‌پرتقال تازه و طبیعی است. در آب میوه‌های طبیعی آنسو ذره‌ای شکر دخالت ندارد و شیرینی آب میوه کاملا طبیعی است. پس اگر می‌خواهید طعم شیرینی آب‌پرتقال قالب‌تر از حد معمول باشد به طعم ترشی آن، می‌توانید درخواست کنید تا آب‌پرتقال را برایتان شیرین کنند. اگر برای شما چای اول صبح همه چیز است و تازه با نوشیدن آن روزتان آغاز می‌شود، می‌توانید از منوی کافه آنسو چای در ماگ یا چای قوری دو نفره را انتخاب کرده و سفارش دهید.

صبحانه سودابه

صبحانه‌ی سودابه، صبحانه‌ای سبک و شیرین 

ما آنسویی‌ها فکر می‌کنیم، صبحانه را باید در هوای آزاد و کافه‌ی رو باز میل کرد. شما هم همینطور فکر می‌کنید؟ یک میز در حیاط آنسو کنار حوض یا در بالکن کنار شمعدانی‌ها رزرو بگیرید و بهترین صبحانه‌‌ی تهران را نوش‌جان کنید. برایمان باعث افتخار خواهد بود که در آنسو میزبان‌تان باشیم، به ما سر بزنید.

1398/02/25, 11:04

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,875 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا