0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
صبحانه مانا

صبحانه مانا

صبحانه مانا یکی از صبحانه‌های امپریال کافه آنسو می‌باشد. این صبحانه گرم و خوشمزه همراه با یکی از خوراکی‌های محبوب گرجستان سرو می‌شود.

صبحانه مانا یکی از صبحانه‌های هیجان‌انگیز منو آنسو است. این صبحانه خوشمزه با حضور خاچاپوری رنگ و بوی غذاهای گرجی را دارد. خاچاپوری ترکیبی از آرد، تخم‌مرغ، پنیر و روغن است. در ادامه از صبحانه مانا و خاچاپوری بیشتر خواهیم گفت.

 

درباره خاچاپوری

مانا صبحانه‌ای متشکل از سبزیجات و میوه، تست نیمرو، سوسیس و یک ترکیب خوشمزه به نام خاچاپوری می‌باشد. خاچاپوری یک غذای رایج گرجی است. در واقع می‌توان گفت خاچاپوری یک جور پای پنیر محسوب می‌شود و ظاهری همچون پیراشکی دارد. مواد اصلی آن خمیر و پنیر بوده و نام خاچاپوری از همین مواد اولیه گرفته شده زیرا «خاچا» نام نوعی پنیر و «پوری» به معنی نان است. این غذای محبوب بر روی میز بیشتر خانواده‌های گرجی پیدا می‌شود. البته خاچاپوری انواع مختلفی دارد و در هر سوی گرجستان مثل شمال، جنوب، شرق و غرب، مدل خاصی از آن درست می‌شود که از نظر شکل با یکدیگر متفاوت‌اند و مواد اولیه آن همه‌جا خمیر پنیر است در هر منطقه مواد دیگری نیز به آن اضافه می‌شود.
نیازی نیست خاچاپوری با نان یا برنج خورده شود بلکه به تنهایی انرژی و پروتئین کافی را به بدن می‌رساند. گرجی‌ها اغلب عادت ندارند که در طول روز غذای مفصلی بخورند، بنابراین بسیاری از مردم به خوردن یک خاچاپوری بسنده می‌کنند.

صبحانه مانا

خاچاپوری در ترکیب صبحانه مانا بسیار دلچسب‌تر خواهد بود

فواید صبحانه مانا

همان‌طور که در بالا اشاره شد، این صبحانه سرشار از منابع پروتئینی می‌باشد. تخم مرغ، سوسیس و پنیر می‌توانند انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن شما را فراهم آورند. علاوه بر ترکیبات پروتئینی این غذا شامل سالاد کاهو می‌باشد که خود کاهو به علت داشتن آهن، خون‌ساز است، خواب‌آور و آرامش بخش بوده و برای ضعف اعصاب مفید می‌باشد. همچنین درد معده را تسکین می‌دهد و اثر ضد تشنج دارد و بسیاری خواص دیگر...
علاوه بر کاهو، در این سالاد هویج بکار رفته که منبع غنی بتاکاروتن می‌باشد که یک آنتی اکسیدان بوده و سازنده ویتامین A در بدن است. مصرف هویچ اثرات پیری را در بدن کاهش می‌دهد و در محافظت از پوست، لوله گوارش و ریه بسیار موثر است.

صبحانه مانا

مانا صبحانه‌ای دلچسب برای آخر هفته‌ها
نوشیدنی پیشنهادی

صبحانه مانا را با یک لیوان آب پرتقال تکمیل کنید. نوشیدن آب پرتقال طبیعی بدون شکر علاوه بر تامین بخش زیادی از ویتامین C بدن، احساس خوب تازگی و سلامتی را برای شما خواهد داشت. اما اگر دوست دارید صبح‌تان را با قهوه آغاز کنید پیشنهاد ما یک لیوان آمریکانوی خوشمزه و خوش عطر است. با نگاهی ساده به منوی نوشیدنی‌های گرم و سرد آنسو مطمئنن می‌توانید نوشیدنی دل‌خواه را پیدا کنید و از آن لذت ببرید.


ما تجربه‌های خوشایندی از سرو صبحانه مانا داریم که می‌توانید یکی از آن‌ها را اینجا مطالعه کنید و یا اینکه چطور صبحانه مانا به کافه آنسو راه پیدا کرد را در اینجا بخوانید. پیشنهاد می‌کنیم امتحان این صبحانه و آرامش محیط آنسو را از دست ندهید. کافه آنسو از ساعت 9 صبح تا 11 شب پذیرای شما دوستان عزیز علاقمند می‌باشد. 

1398/01/15, 14:58

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا