0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
املت اسپانیایی

املت اسپانیایی

املت اسپانیایی همانطور که از نامش پیداست یک غذای اسپانیایی خوش‌رنگ می‌باشد. املت اسپانیایی همانند سایر املت‌ها از تخم‌مرغ تشکیل شده، اما به‌غیر از آن حاوی سبزیجاتی است که آن را به‌لحاظ طعم متفاوت می‌کند.

یکی از صبحانه‌هایی که سریع آماده می‌شود املت است و تنوع زیادی دارد مانند املت قارچ، یونانی، ایرانی، اسپانیایی و... اگر چه به‌نظر می‌رسد تهیه املت کار ساده ایست اما برای خوشمزه شدن آن به دقت و از همه مهم‌تر عشق احتیاج است. درکافه‌ی رو باز آنسو هر آن چه سفارش می‌دهید سرشار از عشق است مخصوصا املت اسپانیایی.

 

درباره املت اسپانیایی

اگر از طعم املت‌های همیشگی خسته شده‌اید، املت اسپانیایی را پیشنهاد می‌کنیم. با این املت که با سبزیجات ترکیب شده است، طعم متفاوتی از املت را تجربه خواهید کرد. این املت خوشمزه از تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی، قارچ، کرفس و فلفل دلمه تشکیل شده است. تمام این مواد تشکیل‌دهنده هر یک به خودی خود دارای ویتامین و خواص متعددی هستند که در یک وعده می‌توان به تمام آن دست‌ یافت. بین شیوه‌های فرهنگی خورد و خوراک، رزیم مدیترانه‌ای بسیار سالم و محبوب است که غذاهای اسپانیایی از این قائده مستثنی نیستند. اسپانیایی‌ها املت را به عنوان صبحانه در نظر نمی‌گیرند، چرا که معمولا روز خود را با قهوه به‌همراه نان‌های شیرین آغاز می‌کنند. در کافه آنسو املت اسپانیایی به‌ عنوان صبحانه‌ای خوشمزه و کامل به‌ حساب می‌آید و این املت خوش‌رنگ و روی را به همراه سبزی، زیتون، برشی از میوه و نان سنگک تازه سرو می‌کند.


املت اسپانیایی

املت اسپانیایی را فقط در آنسو باید امتحان کرد

نوشیدنی پیشنهادی

برای آنکه بیشتر از املت اسپانیایی لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم در کنار آن با یک لیوان آب‌میوه طبیعی از خود پذیرایی کنید مثلا یک لیوان آب‌پرتقال سفارش دهید. آب‌میوه‌های طبیعی آنسو هم‌زمان با آماده کردن سفارشات دیگر، آب‌گیری می‌شود و بی‌شک با نوشیدن آن احساس تازگی خواهید داشت.

 

فواید املت اسپانیایی

این املت همانند سایر املت‌ها به دلیل به‌کار رفتن تخم‌مرغ در آن منبع پروتئین و کلسیم می‌باشد. 12.5 درصد وزن تخم‌مرغ را پروتئین تشکیل می‌دهد. پروتئین در زرده و سفیده موجود است، ولی بیشتر در سفیده و به نام «آلبومین» وجود دارد. کرفس موجود در املت اسپانیایی دارای ویتامین‌های آ، ب، ث، املاح سدیم پتاسیم و فسفر است. عطر کرفس، طعم متفاوت و خواص آن، کرفس را از بین سبزی‌های دیگر متمایز و محبوب‌تر کرده است. علاوه بر این، چون میزان قابل توجهی گوجه‌فرنگی در آن به‌کار رفته است، ویتامین‌های مختلف مورد نیاز شما را در یک روز تامین می‌کند. همچنین وجود گوجه‌فرنگی در غذا باعث زیاد شدن اشتها شده و می‌تواند در رفع کسالت و خستگی موثر باشد. باید در این وعده غذایی از قارچ نام برد که باعث بالا رفتن سیستم ایمنی بدن می‌شود و سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آمینواسید، آنتی‌بیوتیک و آنتی‌اکسیدان است. قارچ بسیار برای رژیم غذایی مناسب است زیرا سطح چربی و کالری پایینی دارد.

املت اسپانیایی

املت اسپانیایی صبحانه‌ای کامل و متفاوت

 

 

کافه آنسو در منوی متنوع صبحانه‌ی خود، املت اسپانیایی را نیز گنجانده است تا برای دوستداران املت، پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر تا به حال این غذا را نخورده‌اید، حتماً در این هفته به کافه آنسو سری بزنید و آن را امتحان کنید. 

1398/01/14, 17:56

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا