0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
صبحانه کتایون

صبحانه کتایون

کتایون صبحانه‌ای ساده، سبک و خوشمزه است که در کم‌ترین زمان آماده می‌شود. در این مطلب با صبحانه کتایون بیشتر آشنا شوید.

در میان همه‌ی صبحانه‌های متنوع از کشورهای مختلف، افرادی طرفدار نان، پنیر و گردو هستند که همه ما آن را به عنوان یک صبحانه سنتی و ایرانی می‌شناسیم. این صبحانه سبک و ایرانی به نام صبحانه کتایون در آنسو سرو می‌شود که در ادامه بیشتر به معرفی آن می‌پردازیم.

 

درباره صبحانه کتایون

صبحانه کتایون یک انتخاب خوب برای شروع یک روز کاری است. این صبحانه که علاوه بر پنیر، گردو، خیار، گوجه دارای سیاه‌دانه نیز می‌باشد، با نان سنگک سرو می‌گردد. ممکن است بعضی از افراد سیاه‌دانه را تا به حال امتحان نکرده و با آن آشنا نباشند. باید به این دوستان بگوییم، ترکیب سیاه‌دانه و پنیر بسیار ترکیب دلچسبی است و حتما آن را امتحان کنند. کافه آنسو با توجه به اینکه هر نوع سلیقه‌ای را در منوی صبحانه خود در نظر گرفته است، صبحانه کتایون را نیز برای طرفداران صبحانه‌های سبک ارائه می‌دهد. 

صبحانه کتایون در کافه آنسو

کتایون صبحانه‌ای مغزی و کاملا ایرانی

 

بهترین نوشیدنی با کتایون

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این صبحانه را با چای امتحان کنید. در منو آنسو دو نوع روش سرو چای وجود دارد، قوری چای دو نفره و چای در ماگ. برای خود یک چای سفارش دهید، آن را با نبات شیرین کنید و از صبحانه کتایون لذت ببرید. یک لقمه پنیر و گردو با نان سنگک تازه به‌همراه چای گرم و شیرین، بدون شک صبحی دلپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.
پیشنهاد بعدی ما برای نوشیدنی همراه صبحانه، یک فنجان قهوه است. اگر این قهوه از نوع لته خوش‌عطر و دلچسب آنسو باشد، مطمئن باشید روز خوشی را آغاز کرده‌اید. کافئین موجود در قهوه مستقیم بر مغز اثر می‌گذارد و باعث هوشیاری و دقت بیشتر، تمرکز و بهبود روحیه می‌شود. 

 

فواید صبحانه کتایون

صبحانه کتایون همانند سایر صبحانه‌های آنسو سرشار از ویتامین است. همچنین وجود سیاه‌دانه در صبحانه کتایون و آشنایی با طعم و مزه آن شاید باعث شود این دانه بسیار مغزی جایی در وعده‌ غذایی شما باز کند.
از فواید سیاه‌دانه می‌توان گفت که مواد معدنی و ویتامین‌های موجود در سیاه‌دانه به درمان دیابت، سل، بیماری‌های قلبی و عروقی، کم‌خونی و میگرن کمک می‌کند.
خیار و گوجه مورد استفاده در صبحانه کتایون به علت داشتن یکسری آنتی اکسیدان‌ها برای پیشگیری از سرطان موثر بوده و منابع مناسبی برای تأمین پتاسیم، منیزیم، روی، فسفر، آهن و مس هستند که باعث تعادل بدن ما می‌شوند. علاوه بر آن یک گوجه فرنگی متوسط نیمی از نیاز روزانۀ بدن ما به ویتامین C را تأمین می‌کند.
از فواید گردو نباید غافل شد. گردو برای جنین و خانمهای باردار، تقویت حافظه و تمرکز، کبد چرب، نقرس، تنظیم قندخون، فشار خون و درمان بیخوابی شبانه بسیار مفید است.
همه ما از خواص پنیر آگاهی داریم اما برای یادآوری به چند مورد از آن اشاره می‌کنیم. مثلا استفاده از پنیر به درخشش پوست، استحکام استخوان، سلامت قلب، کاهش استرس و خواب آرام و راحت کمک می‌کند.

صبحانه کتایون در منو آنسو

صبحانه ایرانی کتایون در عمارت قدیمی آنسو 


این صبحانه همینطور می‌تواند به عنوان یک میان وعده و عصرانه سبک صرف شود. کافه آنسو  از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر این غذا را برای علاقه‌مندان ارائه می‌دهد.

 

1398/01/20, 01:00

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا