0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
سبزیجات و تخم‌مرغ

سبزیجات و تخم‌مرغ

یک غذای رژیمی عالی و خوشمزه که می‌توانید آن‌را همراه یا بدون تخم‌مرغ سفار دهید، بشقاب سبزیجات است. این میان وعده خوشمزه را می‌توانید در تمام طول هفته و تمام ساعات سفارش دهید.

میان وعده‌ها مخصوص کسانی است که وعده‌های غذایی سبک را برای عصرانه و شام ترجیح می‌دهند و یا دوست دارند طعم‌های متنوع را در کنار یکدیگر امتحان کنند. به همین دلیل کافه آنسو با ترکیب مواد گوناگون میان وعده‌های متنوعی را آماده کرده تا بیشتر از طعم میان وعده‌ها لذت ببرید.

 

بشقاب سبزیجات یا بشقاب ویتامین؟

بشقاب سبزیجات میان وعده‌ای بسیار متنوع است. در این بشقاب لوبیا سبز، سیب زمینی، گوجه فرنگی، زیتون و تخم مرغ در یکدیگر سرو می‌شوند. همه این مواد پخته شده و با سسی کمی ترش مزه و البته خوشمزه، طعم‌دار می‌شود.

در ادامه بیشتر درباره خواص و ارزش و اهمیت هر کدام از اجزای بشقاب سبزیجات بیشتر بخوانید:

  • لوبیا سبز
    لوبیای سبز دارای مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان است و منبع غنی از امگا 3، ویتامین A،C و K می‌باشد. ویتامین K علاوه بر نقش مهم آن در انعقاد خون، از استخوان‌ها در سالمندی نیز محافظت می‌کند. از دیگر خواص لوبیا سبز می‌توان به میزان بالای فیبر و نقش موثرش در کم کردن سطح کلسترول و قند خون اشاره کرد.

میان وخده بشقاب سبزیجات در آنسو

برای میان‌وعده‌ای سبک و سرشار از ویتامین، بشقاب سبزیجات و تخم‌مرغ را انتخاب کنید

  • سیب‌زمینی
    جالب است بدانید که ترکیب سیب‌زمینی پخته با آنچه که در داروهای فشار خون استفاده می‌شود، شباهت‌هایی دارد. سیب‌زمینی دارای پتاسیم و کربوهیدارات است و اگر با پوست پخته شود، مقدار بیشتری از این مواد مغذی در آن حفظ خواهد شد. علاوه بر این موارد سیب زمینی برای قلب و عضلات نیز مفید هستند و می‌توانند به بدن انرژی بسیاری برسانند.
  • گوجه فرنگی
    گوجه منبع ویتامین A و C است و مقاومت بدن را در برابر بیماری‌هایی همچون دیابت بالا می‌برد. گوجه فرنگی آنتی اکسیدان بسیاری دارد، می‌تواند با مقابله با بیماری‌های عفونی کمک کند و به عملکرد حافظه نیز کمک می‌کند. جالب است بدانید که مصرف گوجه فرنگی می‌تواند در پیشگری از سرطان‌ها به خصوص سرطان پرستات موثر باشد و حتی در مراحل اولیه بیماری، به درمان آن کمک کند.
  • زیتون
    این میوه بهشتی به دلیل وجود ویتامین E، برای پوست و مو بسیار مفید است. می‌تواند تسکین دهنده‌ی دردها باشد، زخم‌ها را التیام ببخشد و به سرکوب بیماری‌های عفونی کمک کند. زیتون آنتی اکسیدان زیادی دارد و نقش آن در حفاظت از بدن در برابر سلول‌های سرطانی قابل توجه است.

بشقاب سبزیجات و تخم مرغ

بشقاب سبزیجات و تخم‌مرغ یک بشقاب سلامتی

  • تخم‌ مرغ
    تخم مرغ به بشقاب سبزیجات آنسو پروتئین و طعمی عالی می‌بخشد. تخم مرغ‌ برای کسانی که بدن‌شان نیاز به مواد پر انرژی دارد بسیار مفید است و علاوه بر آن می‌تواند پیام سیری را زودتر به مغز منتقل کند. با این حال اگر شما گیاهخوار هستید و یا نباید تخم مرغ بخورید، می‌توانید در زمان گرفتن سفارش به سالندار آنسو بگویید تا بشقاب سبزیجات را بدون تخم مرغ برایتان سرو کند.

 

1397/12/13, 14:57

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا