0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
عصرانه کتایون

عصرانه کتایون

عصرانه کتایون، یک میان وعده خوشمزه و دلچسب است که می‌تواند حاطرات بسیار زیبایی را برایتان تداعی کند. در این مطلب بیشتر درباره این عصرانه بخوانید.

عصرانه‌ها خوشمزه‌های دلپذیری هستند که می‌توانند پیش از شام به رفع گرسنگی کمک کنند و علاوه بر آن انرژی و نیروی کافی را به بدن‌تان برسانند. عصرانه آنسو از مواد گوناگونی تهیه می‌شود که هر کدام می‌توانند بخشی از نیازهای روزانه بدن را تامین و به سلامت و شادابی‌تان کمک کنند. در اینجا بیشتر درباره عصرانه آنسو بخوانید.

 

عصرانه آنسو چه چیزهایی دارد؟

یک عصرانه کامل باید به تمام سلیقه‌ها، تامین ویتامین‌ها، انرژی، فیبر و دیگر مواد مهم و مورد نیاز بدن فکر کند. به همین دلیل عصرانه آنسو از مواد زیر تهیه می‌شود.

  • پنیر
    پنیرها که امروزه صدها گونه مختلف از آنها در سرتاسر جهان پیدا می‌شود، از خانواده لبنیات و دارای ارزش غذایی بالایی هستند. اینکه اولین پنیرها چگونه درست شدند زیاد مشخص نیست اما از هزاران سال پیش، پنیر در سفره بشر جای داشته و احتمالا چوپانان اولین کسانی بودند که پنیر را کشف کردند. از آنجایی که پنیر از شیر تهیه می‌شود، دارای کلسیم است و می‌تواند پروتئین لازم را نیز به بدن‌تان برساند. در عصرانه آنسو نیز، پنیر نقش مهمی دارد و می‌تواند برای داشتن یک روز شگفت‌انگیز کنارتان باشد.

عصرانه کتایون در کافه آنسو

میان‌وعده‌ای سالم‌ با ترکیب گوجه، پنیر و خیار با نان داغ سنگک و گردو 

  • گوجه فرنگی
    دانشنمدان گوجه فرنگی را در دسته سبزیجات طبقه‌بندی می‌کنند و معتقدند که گوجه‌ها سرشار از ویتامین ث و لیکوپن است و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها کاربرد دارد. گوجه فرنگی ابتدا در حدود 3 هزار سال پیش در آمریکای جنوبی پرورش داده شده است و بعدها کم کم به دیگر مناطق جهان رفته است. بوته‌ی گوجه فرنگی تا سال‌ها قابلیت ارائه محصول دارد و به همین دلیل از گیاهان مهم و با ارزش محسوب می‌شود.
  • خیار
    احتمالا اولین خیارها در هند، کشت شده‌اند و این کشور هنوز هم دارای یکی از ذخایر مهم و با ارزش ژنتیکی خیار است. جالب است بدانید که امپراطور در بیشتر ماه‌های سال کنار غذایش خیار می‌گذاشته و خیلی خوشحال بوده که توانسته میوه خوشمزه و تردی را پیدا کند که در تمام سال قابل کشت است.
  • گردو
    خیلی‌ها می‌گویند گردو همان‌طور که شبیه مغز است، برای عملکرد مغز هم مفید است و علاوه بر آن می‌تواند مقدار منیزیم مورد نیاز بدن را تامین کند. چربی گردو از دسته‌ی چربی‌های خوب است و برای بدن بسیار مفید می‌باشد. از سوی دیگر مصرف پنیر با گردو در طب سنتی بسیار توصیه شده است و می‌تواند به سلامت بدن کمک کند.

عصرانه کتایون در کافه آنسو

شاید بتوان گفت عصرانه کتایون قدیمی‌ترین میان‌وعده ما ایرانی‌ها است

 

عصرانه آنسو همراه با یک فنجان چای یا دمنوش می‌تواند بسیار دلچسب‌تر باشد. اگر دوست داشتید این عصرانه را میل بفرمایید پیشنهاد می‌کنیم حتما منوی نوشیدنی‌های گرم آنسو را بررسی کنید و همراه با عصرانه خود، نوشیدنی خوش طعمی نیز سفارش دهید

1398/01/01, 17:17

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا