0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه

دمنوش‌ها

دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های آرامبخش و دوست‌داشتنی هستند که با با کمک گیاهان گوناگون آماده می‌شوند. هر کدام از دمنوش‌ها دارای خواص متفاوتی هستند و با علم به نحوه مصرف آنها، می‌توانند به عنوان داروهای درمانگر یا پیشگیری کننده کاربرد داشته باشند. در این بخش با منوی دمنوش‌های آنسو آشنا شوید.

اگر نوشیدنی‌های گرم برایتان جذاب هستند و معمولا برای رفع خستگی سراغ گیاهان طبیعی می‌روید، با منوی دمنوش‌های آنسو می‌توانیم در خدمت‌تان باشیم. این منو بسیار متنوع است و در تمام طول سال می‌تواند برایتان کاربردی باشد.

 

چای دمی دو نفره در قوری

چای دونفره

چای نوشیدنی محبوب ایرانی است که فصل نمی‌شناسد

در حدود پنج هزار سال پیش، بوته چای در چین شناخته و کم‌کم این نوشیدنی گرم، بعد از آب، تبدیل به دومین نوشیدنی پرمصرف جهان شد. چینی‌ها؛ علاقه داشتند که بذر چای از کشورشان خارج نشود و تمام تولیدات این گیاه ارزشمند در دستان خودشان باقی بماند. اما ارتباط آنها با کشورهای دیگر کم‌کم چای را به نقاط دیگر جهان رساند و امروزه مراسم چای عصرانه در بسیاری از کشورهای جهان انجام می‌شود. جالب است بدانید که بیشتر مردم انگلیس از سال‌ها پیش، همراه با صبحانه چای می‌نوشند و پزشکان بسیاری معتقدند که مصرف چای برای سلامتی بسیار مفید است. چای دو نفره آنسو در یک قوری زیبا ارائه می‌شود و همراه با آن مویز و خرما و... نیز سرو خواهد شد تا در کنار عزیزان‌تان بیشتر از طعم چای لذت ببرید.

 

چای دمی و کیک روز خانگی

چای دومی و کیک روز

یک فنجان چای در کنار یک برش کیک خوشمزه می‌تواند عصرانه‌ای دلپذیر باشد

کیک و چای از دسرهای محبوب در سرتاسر جهان هستند. بیشتر مردم از ترکیب طعم تلخ چای با یک شیرینی لذت می‌برند و اینگونه عصرهای بسیاری را در کنار عزیزان خود صرف می‌کنند. با توجه به اینکه منوی کیک‌های خانگی آنسو بسیار متنوع است و شما می‌تواند ترکیب‌های گوناگونی را سفارش دهید، چای و کیک می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. 

 

چای در ماگ

چای در ماگ

چای در ماگ برای صبحانه، بعد از غذا و یا یک قرار کوتاه گزینه بسیار مناسبی است

شده یک وقت‌هایی دلتان یک لیوان بزرگ چای بخواهد؟ مثلا بعد از صرف یک صبحانه دلچسب یا یک ناهار مامان‌پز، چای در ماگ بسیار می‌چسبد. چای در آنسو در سایزهای گوناگون سرو می‌شود تا اگر یک قرار کوتاه دارید و یا اینکه زمان کوتاهی برای صرف چای دارید، لیوان مناسب‌تان را سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

 

چای کلداستاپ

چای کلداستاپ

از ترکیب چند ماده غذایی با ارزش می‌توان چای کلداستاپ بیار خوشمزه تهیه کرد

سرما خوردگی منحصر به فصل خاصی نیست و هر لحظه ممکن است سر و کله‌اش پیدا شود اما این بیماری نباید بگذارد که خودتان را از لذت کافه آمدن محروم کنید، به خصوص کافه آنسو که در منوی خود چای کلداستاپ را جای داده است. چای کلداستاپ از ترکیب عسل، لیمو، چای سیاه و... آماده می‌شود و مخصوص کسانی است که یا سرما خورده‌اند و یا حس می‌کنند کم‌کم قرار است مریض شوند. این چای به‌صورت گرم سرو می‌شود و به بدنتان انرژی و توان مقابله با بیماری‌ها را خواهد داد.

 

چای ماسالا

چای ماسالا

چای ماسالا دارای طبع گرم، انرژی‌زا و دارای ترکیبات بسیار خوش‌طعم است

چه کسی باور می‌کند نوشیدنی گرمی که زمانی فقط برای پادشاهان سرو می‌شد، حالا در منوی کافه‌ها جای گرفته است! چای ماسالا که قدمتی بیش از 5 هزار سال دارد، یک نوشیدنی خوشمزه است که به‌صورت گرم و سرد مصرف می‌شود. وجود ادویه‌های گوناگون و شیر، کمک می‌کند تا این نوشیدنی بسیار انرژی‌زا باشد و به‌خصوص در فصل‌های سرد سال به بدن برای مقابله با بیماری‌ها و سرمای هوا کمک می‌کند. آنسو در چای ماسالا خود از یک ادویه هندی مخصوص استفاده می‌کند تا طعم چای تا همیشه در یادتان بماند.

 

دم نوش بهارنارنج

دم نوش بهار نارنج

دمنوش بهارنارنج با خواص بی‌نظیرش یکی از بهترین نوشیدنی‌های گرم آنسو است

شکوفه درخت نارنج که به‌نام بهار نارنج شناخته می‌شود، یکی از باارزش‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین دمنوش‌هایی است که ایرانیان از زمان‌های گذشته آن‌را استفاده می‌کردند. بهار نارنج طبع گرم دارد، نشاط‌آور است، برای بیماری‌های قلبی توصیه می‌شود و حتی می‌تواند در ترکیب با گیاهان دیگر برای از بین بردن سنگ کلیه مفید باشد. هربار که دمنوش بهارنارنج آنسو، توسط یکی از مهمانان سفارش داده می‌شود تمام فضای آنسو را عطر خوش بهار نارنج پر می‌کند و هر موقع سال که باشد، آنسو پر از حس بهار می‌شود.

 

دم نوش به لیمو

دم نوش به لیمو

برگ‌های به‌لیمو با عطر و طعم بی‌نظیر خود دمنوشی عالی را می‌سازند

به‌لیمو اولین بار در باغ‌های آمریکای جنوبی کشت شد و پس از آن به کشورهای مختلف از جمله ایران رسید. به‌لیمو که عطر خوشایندی مانند لیمو دارد، بیشتر در شمال کشور کشت می‌شود و مردم آن منطقه با آن به خوبی آشنا هستند. به‌لیمو برای درمان سردرد، نفخ، میگرن، دردهای عصبی، سرماخوردگی و کاهش استرس و بی‌خوابی مفید است. علاوه بر مصرف خوراکی، از به‌لیمو به عنوان اسانس عطر نیز استفاده می‌شود و این گیاه مفید و خوش‌عطر می‌تواند اوقات خوشی را برایتان بسازد.

 

دم نوش گل گاو زبان و بهار نارنج

دم نوش گل گاو زبان و بهار نارنج

دمنوش گل گاو زبان با عطر و طعم دلپذیرش انتخابی عالی برای تمام روزهای سال است

گل گاو زبان، یک گیاه وحشی است که هنوز از دامنه کوه‌ها و دشت‌ها جمع می‌شود. این گیاه دارای خواص بسیاری است که از قرن‌ها پیش نظر پزشکان اروپایی و آسیایی را به خود جلب کرده است. مصرف آن در مقدار متعادل برای رفع افسردگی، آفت دهان، بیخوابی، سرما خوردگی و... مفید است و می‌تواند تب را کاهش دهد. دمنوش گل گاو زبان آنسو با یک برش لیمو سرو می‌شود تا با ریختن چند قطره لیمو در آن شاهد تغییر رنگ دلپذیر این دمنوش عالی و جادویی باشید.

1395/05/11, 15:18

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا