0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
سرآشپزهای کوچولو در کافه آنسو

سرآشپزهای کوچولو در کافه آنسو

دوشنبه هفتم تیر ماه کافه آنسو مهمون‌های ویژه‌ای داشت. کوچولوهای نازنینی که قرار بود بیان کافه تا کنار همدیگه یه سفر آشپزخونه‌ای داشته باشیم.

در واقع این مهمون‌های عزیز از طرف شرکت گردشگری هایپرشیا که مجری تورهای کودکان هست، به کافه می‌اومدن.
حدوای ساعت 10 بود، که آشپزها همراه والدینشون کم کم پیداشون شد. ما به استقبالشون رفتیم، با هم سلام و خوش و بش کردیم و آشنا شدیم.
بعد اینکه بچه‌ها با محیط و با همدیگه آشنا شدند دور میز جمع شدیم تا به همراه سرآشپز کوچولوهایی که حالا پیش‌بند و کلاه‌هاشون رو هم بسته بودند و برای آشپزی آماده‌ی آماده بودن، غذاهای خوشمزه درست کنیم.

آشپزی کودکان
برای شروع برنامه، اول مدیر کافه آنسو، سرکار خانم حسینی یه توضیحاتی راجع به اصول کلی آشپزی و غذاهایی که قرار بود درست کنیم که شامل تست مرغ، برانی با بستنی و گلاسه بود، دادند. بچه‌ها با مواد اولیه‌ی این غذاها آشنا شدند و دستوالعمل تهیه هر کدوم از اونها بهشون گفته شد. کوچولوها که از آشپزی کنار هم هیجان داشتند، در کنار بزرگترهاشون و با کمک اونها و راهنمایی‌های خانم مدیر شروع به آشپزی کردند و سعی می‌کردند طبق دستوالعمل‌هایی که براشون توضیح داده شده کارشونو به بهترین نحو انجام بدن.
در انتهای کار بچه‌ها به همراه والدینشون دور میز نشستند و از دست پخت خودشون میل کردند.
آشپزی کودکان
در این برنامه علاوه بر والدین، یک تیم اجرایی آشنا به امور آموزش کودکان هم مارو همراهی می‌کردند و حتی جزوه‌هایی مختص این برنامه برای بچه‌ها تدارک دیده شده بود.
هدف شرکت هایپرشیا از برگزار کردن این تور علاوه بر تجربه و همکاری گروهی، افزایش اعتماد به نفس، تجربه لذت آشپزی در محیط بیرون از خونه و استفاده از غذاهایی بود که خودشون درست کردن.

آشپزی کودکان
در انتهای کار هم چند تا عکس دسته جمعی و یادگاری گرفتیم و حوالی ساعت 2 بعدازظهر با کلی خاطره خوب از این فرشته‌های قشنگ خداحافظی کردیم.

1395/04/30, 14:55

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا