0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
چگونه به حیوانات بی‌سرپرست کمک کنیم؟

چگونه به حیوانات بی‌سرپرست کمک کنیم؟

وضعیت زندگی حیوانات بی‌سرپرست و زیستگاه آنها، یکی از دغدغه‌های همیشگی حامیان محیط زیست و بسیاری از انسان‌هاست. اما چطور میشه، به بهبود این شرایط کمک کرد.

پیشرفت تکنولوژی و زندگی ماشینی عامل اصلی در تخریب محیط‌زیست و زیستگاه حیواناته و آدم‌ها که عامل اصلی این تخریب هستند یادشون رفته که زمین فقط برای اونها نیست بلکه تمام موجودات در آن سهم دارند. مخلوقاتی بی‌پناه و بی‌دفاع که با ما در یک سیاره زندگی می‌کنن و مستحق حیات، پناه، غذا و امنیت هستند. بیشتر ما نه تنها به بهبود این شرایط کمکی نمی‌کنیم، بلکه از دادن ته مانده غذامون به اونها هم دریغ می‌کنیم.

اما خوشبختانه هنوز هستند انسان‌های مهربانی که بی‌تفاوت از کنار این موجودات بی‌گناه نمی‌گذرند و پناهی امن برای این حیوانات هستند. یکی از این مراکز، پناهگاه حیوانات بی‌سرپرست شاهروده که فعالیت خودش رو از سال 90 آغاز کرده. این مجموعه که توسط خانم نیلوفر فرج‌نژاد و همسرشون آقای حامد رحمانی اداره می‌شه تا یکسال پیش کاملاً با هزینه‌های شخصی اداره می‌شده. این مرکز از آغاز کار خود با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده اما با بروز مشکلات مالی و افزایش تعداد سگ‌های تحت سرپرستی، بدون حمایت و کمک ادامه راه براشون سخت و گاهی غیرممکن می‌شه.
با توجه به این موضوع، این مرکز با همکاری کافه آنسو، در مناسبت‌های مختلف بازارچه خیریه برگزار نموده و عواید حاصل از اون رو صرف رسیدگی به حیوانات این مرکز و سایر حیوانات نیازمند می‌کنه.
یکی از این بازارچه‌ها در پایان این هفته 25 و 26 آذر ماه برگزار میشه و دوستان عزیزی که دنبال راهی برای حمایت هستند می‌تونند تشریف بیارند و به این بهونه کمک‌هاشون رو نثار این موجودات بی‌گناه کنند. از نمونه اجناس این جشنواره، شیرینی و شکلات‌های مخصوص شب یلدا و کریسمس، مجسمه‌های تزئینی، تابلو و یه عالمه چیزهای هیجان انگیز دیگه‌ست.
منتظرتون هستیم.
جزئیات بیشتر درباره این بازارچه را اینجا ببینید.
پیشنهاد می‌کنیم داستان یکی از این حیوانات بی‌سرپرست را در اینجا بخوانید. 

 

1395/09/23, 16:00

نظرات شما
  
مینا:
کاش تو شهرماهم بود خیلی دوست دارم وقتمو با حیوونا بگذرونم دوست دارم کمک کنم 1398/08/13, 21:17:15
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا