0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
کافه با طعم مشارکت

کافه با طعم مشارکت

خیلی از کسانی که اهل کافه رفتن هستند ته دلشان می‌خواهد خودشان هم روزی یک کافه داشته باشند. کافه‌ای که هوایش پر از عطر دوستی و در لابه‌لای میزهایش زندگی در جریان باشد. اما برای داشتن یک کافه نیاز به سرمایه‌ی مالی زیادی است. پس چگونه می‌توان به این آرزو رسید؟ کافه آنسو راهی پیدا کرده است، دوست دارید بدانید؟

با سرمایه‌های کوچک نمی‌توان یک کافه داشت اما می‌شود در رشد و بهبود شرایط آن سهیم شد. این ایده‌ای بود که کافه آنسو برای راه‌اندازی کافه‌ی جدید در سر داشت. از یک سو کافه می‌خواست بزرگتر شود و از سوی دیگر می‌دانست دوستانش هرکدام سرمایه‌های کوچک و بزرگی دارند و دلشان هم غنج می‌رود که در یک کافه شریک شوند. پس با کمک یک الگوی جهانی، راه‌حلی پیدا شد.

 

وقتی قلک‌هایمان را شکستیم

در جهان انسان‌های بسیاری هستند که با داشتن ایده‌های ناب، سرمایه‌ی لازم برای تحقق رویاهایشان را ندارند. ایده‌هایی که می‌توانند به طیف گسترده‌ای از مردم کمک کند و باعث ورود پول‌های انباشته به جریان‌های کارآفرینی شوند. 

اما مگر می‌شود فکر خوبی باشد و راه‌حل به وقوع پیوستن آن پیدا نشود؟ از سال‌ها پیش شیوه‌ی سرمایه‌گذاری در جهان باب شده است به‌نام کراود فاندینگ (Crowd Funding). کراود فاندینگ یا سرمایه‌گذاری دسته جمعی برای وقتی است که شما و تعداد دیگری از افراد آرزوی مشترکی دارید.مثل ما که همگی دلمان یک کافه می‌خواست.  

در این شیوه‌ی سرمایه‌گذاری، یک برنامه تعریف و روش‌های سرمایه‌گذاری به افرادی که دوست دارند مشارکت کنند توضیح داده می‌شود. مثلا بخشی از سرمایه‌ها برای امور خیریه مصرف می‌شوند و برخی هم مطابق با تفاهم اولیه سود حاصل از مشارکت را دریافت می‌کنند. شیوه‌ی کراود فاندیگ کمک می‌کند سرمایه‌های کوچکی که داریم به جریان‌های بزرگ وارد شود. افراد بیشتری در پروژه‌های توسعه‌محور شریک باشند و آرزوهای بیشتری محقق شود.

وقتی کافه آنسو تصمیم گرفت بخشی از سرمایه مورد نیازش را از شیوه‌ی کراود فاندینگ تامین کند، این خبر را به گوش دوستانش رساند. دوستانی که عاشق کافه بودند و  آنسو می‌دانست می‌تواند کنار آنها برای آرزوهای مشترک تلاش کند. 

دوستان کافه آنسو از این خبر استقبال کردند. بعد هم سری به قلک‌هایشان زدند و هر کدام یک تکه از پازل کراود فاندیگ کافه را تکمیل کردند.

 

قلک سفالی

با کراود فاندینگ سرمایه‌های کوچک وارد جریان‌های بزرگ می‌شوند

 

سرمایه‌های بزرگ و کوچک از سمت دوستان به طرف کافه آمدند. سرمایه‌هایی که گاه مالی بودند و گاهی هم از جنس لطف و عشق کسانی که در روزهای تلخ و شیرین کافه آنسو را ترک نکردند.

دنبال رویاهایتان می‌روید؟

روزهای روشن برای کافه آنسو، رویای مشترک دوستانی است که در کراود فاندینگ کافه شرکت کردند. حالا هم کافه می‌تواند با امید بیشتری در مسیرش پیش برود و هم دوستان کافه آنسو، از تحقق رویاهایشان خوشحالند.

کراواد فاندینگ روشی است که آینده‌ی کسب و کارهای جهان را متحول می‌کند و ایده‌های بی‌شماری را به بار می‌نشاند. اگر به این شیوه‌ی سرمایه‌گذاری علاقه‌‎مند شده‌اید از شما دعوت می‌کنیم مطلب «سرمایه گذاری بدون پول» را مطالعه بفرمایید. این مطلب سعی کرده است با ذکر منابع، شیوه‌ها و انواع روش‌های کراودفاندینگ در کنارتان باشد.

راستی اگر برای استفاده از کراود فاندینگ نیاز به کمک و راهنمایی داشتید، می‌توانید روی ما حساب کنید.

1396/08/13, 14:06

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا