0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
سومین بازارچه‌ی خیریه به نفع حمایت از حیوانات
24 و 25 اسفند 96:

سومین بازارچه‌ی خیریه به نفع حمایت از حیوانات

می‌خواهیم این روزهای آخر سال را در کنار شما با کاری خوب و به‌یاد ماندنی بگذرانیم. به رسم دوره‌های گذشته، امسال هم در عمارت آنسو بازارچه‌ی خیریه به نفع حمایت از حیوانات داریم. بازارچه‌ای که در آن بیش از هر چیز عشق و محبت مبادله خواهد شد.

چرا حمایت از حیوانات؟

همه‌ی آدم‌ها در زندگی مشغله‌هایی دارند و آنقدر درگیر سختی‌های آن هستند که حیوانات، این همشهری‌های کوچک و بی‌‌زبان خود را فراموش کرده‌اند. ما انسان‌ها حتی گاهی اوقات این همشهری‌ها را مزاحم خطاب و سعی می‌کنیم آنها را با شیوه‌هایی غیرانسانی از محیط اطراف خود حذف کنیم. 

مرکز حمایت از حیوانات


حیوانات بخشی مهم از این کره‌ی خاکی هستند که زبانی برای حمایت، حفاظت و دفاع از خود ندارند. همین مسئله باعث شده تا برخی از انسان‌ها به آنها ظلم کنند و به‌خاطر خودخواهی و تفریح به این موجودات آسیب برسانند.
مشکل این نیست که چرا بعضی از افراد حیوانات را دوست ندارند، مسئله اینجاست که فراموش کرده‌ایم که حیوانات هم مثل ما حق حیات و زندگی دارند. فقط کافی است که حقوق اولیه‌ی آنها را به رسمیت بشناسیم و اگر برای کمک و حمایت از آنها کاری نمی‌کنیم حداقل آزاری هم به آنها نرسانیم.

 

حمایت ازحیوانات چه تاثیری دارد؟

این روزها اگر به صفحه‌ی حوادث روزنامه‌ها نگاه و یا اخبار رسانه‌ها را دنبال کنید خبرهای ناگوار گوناگونی را می‌بیند. خبرهایی که حکایت از آزار رساندن انسان‌ها به یکدیگر دارد. شاید بد نباشد بدانید، در اکثر محلات جرم‌خیز، تفریح کودکان و حتی بزرگسالان آزار رساندن به حیوانات است! کودکی که روح پاکش باید با عشق و لطافت پرورش پیدا کند به سبب عدم آگاهی خانواده و جامعه، تفریحش بازی با روح یک موجود زنده می‌شود و به مرور آنقدر از انسانیت فاصله می‌گیرد که ممکن است در طول زندگی‌اش یک موضوع ساده تبدیل به جنایتی بزرگ شود.

 

دوستی با حیوانات

حمایت از حیوانات نه‌تنها به بقای آنها کمک می‌کند بلکه انسان‌هایی لطیف‌تر، مسئول و دوستدار محیط‌‌ زیست به جامعه تحویل می‌دهد. انسان‌هایی که در برابر مشکلات و سختی‌های روزگار سخت‌تر خم می‌شوند و برای تمام مخلوقات خداوند حق حیات و زندگی عاری از خشونت قائل هستند. در واقع اینطور می‌توان گفت که یکی از نشانه‌های جامعه‌ی سالم، رفتار درستی است که با حیوانات دارد.

 

بازارچه‌ی خیریه چه هدفی دارد؟

آگاهی اولین هدفی است که مدافعان و دوستداران حیوانات آن‌را دنبال می‌کنند. اینکه بدانیم چرا و چگونه باید از این مخلوقات مراقبت کنیم؟ اگر حیوان‌آزاری دیدیم به کجا اطلاع دهیم؟ و اینکه چگونه می‌توانیم با یاری همدیگر برای حل مشکلاتی که حیوانات در هر گوشه‌ای از کشورمان دارند قدمی برداریم.

کمک به حیوانات آسیب دیده

به رسم سال‌های گذشته با همکاری مرکز نگه‌داری حیوانات در شاهرود که با هزینه‌ی شخصی اداره می‌شود، بازارچه‌ی عیدانه‌ی امسال را راه‌انداخته‌ایم. در این بازارچه‌ی خیریه محصولات و کالاهای گوناگونی را خواهیم آورد و عواید فروش آنها صرف حمایت از حیوانات زخمی، بیمار و گرسنه‌ای خواهد شد که مورد بی‌رحمی و خودخواهی جامعه قرار گرفته‌اند. در بازارچه برایتان درباره‌ی محل و داستان زندگی آنها، وضعیت سلامتی و اقداماتی که برای نجات زندگی حیوانات لازم است انجام شود، خواهیم گفت. 

 

کجا و چه روزهایی بازارچه داریم؟

در خانه‌ی جدید عمارت آنسو به آدرس خیابان ویلا، خیابان ورشو، پلاک یازده در روزهای پنجشنبه و جمعه، تاریخ‌های 24 و 25 اسفند 1396 منتظر دیدن روی ماهتان خواهیم بود. ما چون قطره‌هایی هستیم که اگر به هم بپیوندیم مانند جویباری از تمام سدها خواهیم گذشت و کاری ارزنده از ما باقی خواهد ماند. از یاد نبریم که حتی کرم کوچکی که در خاک می‌خزد بخشی از نور خداوند را بر وجود خود دارد، با طبیعت مهربان باشیم تا طبیعت هم با ما مهربانی کند.

امداد رسانی به حیوانات

 

 بیشتر بخوانیم...

1396/12/13, 16:06

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا