0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
در آنسو با هم فوتبال ببینیم
نمایش بازی‎های جام جهانی در کافه:

در آنسو با هم فوتبال ببینیم

در روزهای جام جهانی فوتبال، آنسو حسابی شلوغ است. به خصوص وقتی که تیم ملی فوتبال ایران در این جام جهانی حضور دارد و خیلی خوب هم بازی می‌کند.

فوتبال دیدن دسته جمعه می‎چسبه به خصوص حالا که تیم فوتبالمون بیشتر از هر موقع دیگه‌ای مثل یک تیم بازی می‌کنه. آنسو برای دیدن بازی‌های فوتبال تیم ملی ایران و همین‌طور بازی‌های مهم و پرطرفدار کشورهای دیگر، برنامه‌ای ویژه و بسیار هیجان‌انگیز ترتیب داده که با اولین بازی تیم فوتبال ایران افتتاح شده است. 

 

چه بازی‌هایی را دیده‌ایم؟

بازی فوتبال ایران و مراکش، بازی فوتبال ایران و اسپانیا به‌صورت ویژه نمایش داده شده و خاطرات بسیار شیرینی از آنها به جا مانده است. به جز این دو بازی در شبکه‎های اجتماعی آنسو اعلام کردیم که اگر دوست داشتید بازی گروه‌های دیگر را هم در آنسو ببینید، به ما خبر بدهید. 

 

فوتبال دیدن در کافه

 

چه بازی‌هایی را خواهیم دید؟

امشب بازی ایران و پرتغال با امیدهای بسیار زیاد در آنسو نمایش داده خواهد شد. ما با تمام وجود دوست داریم که این آخرین بازی تیم ایران در جام جهانی 2018 نباشد و باز برای بازی‌های بعدی دور هم جمع شویم. 

به جز بازی‌های ایران، آنسو حتما برای بازی‌های حساس بعدی و فینال جام جهانی، برنامه‌های ویژه‌اش را ادامه خواهد داد و تمام این رویدادها را از طریق سایت، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌های آنسو به اطلاع شما خواهد رساند.

 

کادر کافه آنسو

 

چه خدماتی داریم؟ 

نمایش بازی‌ها روی صفحه‌های نمایش خیلی بزرگ در سالن و فضای آزاد به همراه مقدار زیادی از خوراکی‌های مناسب برای فوتبال دیدن که بعضی از آنها نامحدود سرو خواهند شد. ضمنا هزینه تمام خوراکی‌ها روی مبلغ ورودی حساب شده و هزینه جداگانه‎ای از شما دریافت نخواهد شد.

 

چطور رزرو کنید؟

خیلی راحت است، دو روز قبل از بازی با تلفن‌های موسسه آنسو تماس بگیرید و صندلی خود را رزرو کنید و در روز بازی هم یک ربع قبل از سوت داور خودتون رو به کافه برسونید.

1397/04/03, 16:55

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا