0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
آموزش رایگان لعاب‌کاری
گزارش برگزاری ورک‌شاپ لعاب‌کاری در آنسو:

آموزش رایگان لعاب‌کاری

آنسو اولین وورک شاپ لعاب کاری را برگزار کرد و به دلیل استقبال بسیار زیاد هنر دوستان تصمیم گرفت این برنامه را یک بار دیگر در تاریخ 28 تیرماه 1397 برگزار کند. در این مطلب گزارشی از برگزاری کارگاه اول بخوانید و اگر مایل به ثبت‌نام در ورک‎شاپ دوم هستید، با ما  تماس بگیرید.

لعاب‌کاری هنری زیبا، ظریف و اصیل است که روزگاری با بر هنرآفرینی بر دیوارهای امکان مقدس، کاشی‌کاری‌ها و ظروف گوناگون در زندگی ایرانیان نقشی پررنگ داشت. با گذر زمان این هنر به فراموشی سپرده شد. آنسو در جهت برنامه‌هایی که برای حفاظت از میراث کهن ایران زمین دارد، تصمیم گرفت با دعوت از استادی چیره‌دست هنر لعاب‌کاری را مجددا به زندگی امروز بازگرداند. وورک شاپ رایگان آنسو با حضور استاد عزیز، خانم مهسا چنانه و استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان در روز پنجشنبه 21 تیرماه در عمارت آنسو برگزار شد و تصاویر بسیار زیبایی از آن به یادگار ماند.

 

در کارگاه اول چه گذشت؟

در ابتدا، استاد عزیزمان، خانم مهسا چنانه درباره لعاب، شیوه کار با رنگ‌ها، شیوه طراحی، رنگ‌آمیزی و نکات مهم دیگری که در لعاب‌کاری اهمیت دارد گفتند. سپس استاد طرحی را کشیدند و به‌صورت عملی شیوه رنگ‌آمیزی آن‌را توضیح دادند. 

مهسا چنانه استاد لعاب کاری

استاد ابتدا درباره اصول و ملزومات هنر لعاب‌کاری گفتند

 

سپس استاد طرحی را کشیدند و درباره شیوه رنگ‌آمیزی و اصول کار توضیحاتی را ارائه کردند.

آموزش عملی لعاب کاری

استاد درباره شیوه کار به‌صورت عملی توضیح دادند

 

سپس همراه با استاد، هنرجویان همراه شدند و قدم به قدم آموختند که چگونه می‌توان یک ظرف را لعاب‌کاری کرد و در نهایت بشقاب‌های رنگارنگ و زیبایی توسط دوستان عزیزمان خلق شدند. 

 

بشقاب لعاب کاری شده

بشقاب‌های لعاب‌کاری شده توسط هنرمندان آنسویی

 

در آخر هنرجویان با استاد و بشقاب‌های زیبایی که لعاب‌کاری آن‌را آموخته بودند برای گرفتن عکس یادگاری کنار دیوار گل‌گلی آنسو ایستادند. 

عکس یادگاری ورک شاپ در آنسو

در پایان ورک‌شاپ اول هنرجویان با استاد عکس یادگاری گرفتند

باز هم ورک‌شاپ داریم!

پس از برگزاری اولین ورک‌شاپ لعاب‌کاری، پیام‌های بسیاری دریافت کردیم که از ما خواسته بودند این برنامه باز هم تکرار شود. آنسویی‌ها با توجه به حجم انبوه درخواست‌ها تصمیم گرفتند با دیگر ورک‌شاپ لعاب‌کاری را با حضور خانم چنانه برگزار کنند و خاطرات شیرین دیگری را رقم بزنند. 

اگر شما هم دوست دارید در این ورک‌شاپ رایگان که در تاریخ 28 تیرماه از ساعت 18:00 تا 20:00 در عمارت آنسو برگزار می‌شود شرکت کنید، لطفا با شماره تلفن 0218803714 تماس بگیرید و ثبت‌نام کنید. به دلیل ظرافت بسیار زیاد هنر لعاب‌کاری و بالا بردن سطح آموزش ظرفیت این برنامه محدود است و تنها در صورت رزرو قبلی می‌توانیم پذیرای شما عزیزان باشیم.

1396/04/25, 15:16

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا