0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
سال را با یک مهمانی به پایان ببرید

سال را با یک مهمانی به پایان ببرید

خانه فرهنگی و کافه آنسو با ارائه فضاهای متنوع، منوی کامل و تفریحات گوناگون برای برگزاری جشن‌های پایان سال سازمان‌ها، شرکت‌ها و...  در کنارتان خواهد بود. در این مطلب بیشتر در این باره بخوانید.

خانه فرهنگی آنسو در عمارتی اصیل و زیبا برای برگزاری به‌‌یاد ماندنی‌ترین رویدادهای پایان سال برنامه‌های متنوعی را ارائه می‌کند. آنسو که اولین کافه‌ سفال ایران است و با امکاناتی چون فضای داخل عمارت، حیاط، غذا و نوشیدنی‌های متنوع، فروشگاه ظروف سفالی و همچنین برنامه‌های سفالگری‌ رایگان می‌تواند ساعات خوشی را در واپسین روزهای سال 97 برای پرسنل و همکاران شما رقم بزند. لازم به ذکر است در صورت تمایل می‌توانید در جشن پایان سال خود برنامه «موسیقی زنده» نیز داشته باشید.

برگزاری جشن آخر سال 97

کافه آنسو دارای فضاهای مختلفی است و ظرفیت برگزاری مهمانی‌های گوناگونی را دارد


کافه سفال آنسو هر روز از ساعت 8:30 صبح تا 23:00 فعالیت می‌کند و برگزاری مراسم شما برای وعده‌های گوناگون شامل «صبحانه»، «ناهار»، «عصرانه» و «شام» امکان‌پذیر است. منوی آنسو بسیار متنوع است و ما در موج گرانی‌ها قیمت هیچ‌کدام از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایمان را افزایش نداده‌ایم.

خانه فرهنگی و کافه آنسو در کنار برگزاری رویدادهای گوناگون، سابقه برگزاری میهمانی‌های بزرگ برای شرکت‌های خوش‌نام از جمله، دالاهو، اسپیلت البرز، همورا، مگامداوم، هایپرشیا و... را داشته است. لازم به ذکر است که آنسو به دلیل قرارگیری در مرکز شهر، داشتن دسترسی‌های عالی، نزدیکی به مترو و جای پارک فراوان، در شلوغی‌های پایان سال می‌تواند انتخابی مناسب برای پرسنل عزیزتان باشد.

ساختمان خانه فرهنگی آنسو

خانه فرهنگی آنسو می‌‌تواند جشن پایان سال جذابی برایتان رقم بزند

میزبانی از شما در جشن پایان سال 1397 افتخار ما خواهد بود. در صورتی که مایل هستید اطلاعات بیشتری به‌دست آورید و یا شرایط رزرو را بدانید، بسیار ممنون و سپاسگزار خواهیم بود با شماره آنسو 3714 8880 -021 تماس حاصل بفرمایید و با خانم فاطمه حسینی، مدیر کافه آنسو گفتگو کنید.

پیشاپیش سالی پر از شادی، موفقیت و سلامتی برایتان آرزومندیم و امیدواریم همواره در تدارک جشن و شادمانی باشید.

1397/12/20, 18:28

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا