0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
کیک‌ها

کیک‌ها

کیک‌ها یکی از خوشمزه‌ترین دسرهایی هستند که بیشتر مردم جهان آنها را دوست دارند. دنیای کیک‌ها بسیار متنوع است و طعم‌های گوناگون آن طرفداران زیادی دارد. در این مطلب بیشتر درباره کیک‌های آنسو بخوانید.

پژوهش‌گران معتقدند، کیک‌ها از سال 1300 میلادی به زندگی بشر راه پیدا کرده‌اند و در طی سالیان متمادی به طعم‌ها، شکل‌ها و شیوه‌ی سرو آن افزوده شده است. اگرچه طبخ کیک احتمالا منشا اروپایی دارد اما امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا کیک‌های متنوعی پخته و ارائه می‌شوند. جالب است بدانید که در سطح جهان مسابقات قنادی گوناگونی برگزار می‌شود تا کیک‌پزهای حرفه‌ای هنر و دانش خود را محک بزنند و به علاوه دوستداران کیک را با طعم‌های جدید آشنا کنند. کیک‌های آنسو نیز به‌‌صورت خانگی و توسط یک کیک‌پز بسیار ماهر به‌نام خانم غفاری، آماده می‌شوند. در ادامه بیشتر درباره کیک‌های آنسو بدانید.

 

چیز کیک شکلاتی

چیز کیک شکلاتی

چیزکیک شکلاتی تلفیقی از طعم‌های گوناگون است و در کنار یک فنجان قهوه یا چای عصرانه‌ای کامل خواهد بود

چیزکیک یا کیک پنیر برای اولین بار در حوالی سال 700 میلادی در یونان و برای پذیرایی از ورزشکارانی که برای شرکت در بازی‌های المپیک آمده بودند پخته شد اما احتمالا قبل‌تر از آن نیز در مراسم مذهبی یونان، این کیک طبخ شده است. بعدها در قرن هجدهم میلادی، یک سرآشپز آمریکایی وقتی که داشت برای تهیه کیک فرانسوی تلاش می‌کرد، ناگهان به ترکیبی دست یافت که خامه‌ای‌تر و سنگین‌تر بود و طعم آن دلچسب به‌نظر می‌رسید و به این شکل کیکی که ما آن‌را به عنوان چیزکیک می‌شناسیم متولد شد. این روزها چیزکیک، دسر محبوبی است که در آنسو با یک لایه شکلات سرو می‌شود و طعم دلپذیر آن، مورد پسند بسیاری از دوستان آنسویی است.

 

کیک شکلاتی ایرلندی

کیک شکلاتی ایرلندی

کیک‌های شکلاتی آنسو همراه با یک سس مخصوص سرو می‌شوند و بسیار پرطرفدارند

شکلات، پرطرفدارترین خوراکی جهان است که درختان آن از حدود 5 هزار سال پیش در قاره آمریکا، کشت می‌شوند. در حدود قرن 15 میلادی، شکلات‌ها توسط کریستف کلمب به آمریکایی‌ها معرفی شدند و در قرن هفدهم، کم‌کم صادرات شکلات آغاز شد. جالب است بدانید که در جنگ جهانی اول، یعنی در اوایل قرن نوزدهم میلادی، شکلات جیره سربازان بود و همین موضوع باعث شد تا شکلات بیشتر از گذشته به مردم جهان معرفی شود. بعدها شکلات به عنوان طعم‌دهنده کیک مورد استفاده قرار گرفت و آنقدر محبوب شد که کیک شکلاتی، توانست در سرتاسر جهان طرفداران بسیاری پیدا کند. کیک شکلاتی ایرلندی، مورد پسند بسیاری از مشتریان آنسو است و معمولا آن‌را با یک نوشیدنی گرم، سفارش می‌دهند.

 

کیک هویج

کیک هویج

طبخ کیک هویج خوشمزه نیاز به مهارت و تسلط در کیک‌پزی دارد و معمولا با دارچین سرو می‌شود

هویج یک شیرین کننده طبیعی است که احتمالا از قرن‌ها پیش برای پخت کیک و دسر استفاده می‌شود و پایه اصلی تشکیل دهنده کیک هویج است. کیک هویج در سوئیس بیشتر برای تولد کودکان پخته می‌شود، در انگلستان جز پنج کیک مورد علاقه مردم است و در جنگ جهانی دوم نقش مهی داشته است. جالب است بدانید که کیک هویج در زمان قحطی شکر، به قنادان و دوست‌داران کیک و شیرینی کمک کرد تا با این شیرین‌کننده طبیعی علایق‌شان را دنبال کنند. کیک هویج معمولا گرم، سرو می‌شود و آن‌را با دارچین تزیین می‌کنند. کیک‌های هویج آنسو توسط خانم غفاری مهربان آماده می‌شوند و یکی از کیک‌هایی است که توصیه می‌کنیم آن‌را حتما امتحان کنید.

 

کیک ردولوت

کیک ردولوت

کیک رد ولوت یا مخمل قرمز با خامه و توت فرنگی‌های جذابش یک عصرانه کامل و دلچسب است

مخمل قرمز که آن‌را نماد افسانه‌های عجیب و غریب و قصه‌های جن و پری می‌دانند، پایش به دنیای کیک‌ها هم باز شده. کیک رد ولوت یا مخمل قرمز دارای لایه‌هایی خوشرنگ است که گاهی به صورتی نزدیک هستند و گاهی به رنگ قرمز تیره درمی‌آیند. برای قرمز کردن لایه‌های کیک رد ولوت می‌توان از چغندر استفاده و بعد آن‌را یا خامه و توت فرنگی تزیین کرد. کیک رد ولوت نسبت به کیک‌های دیگر، بافت نرم‌تری دارد و می‌توانید از طعم آن در هر ساعتی که به کافه آنسو تشریف می‌آورید لذت ببرید.

1398/01/20, 12:22

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا