0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
پنینی‌ مرغ

پنینی‌ مرغ

پنینی‌ها یکی از رایج‌ترین ساندویچ‌های جهان هستند که پیشینه پخت آنها به قرن شانزدهم میلادی می‌رسد. طبخ پنینی بدون هیچگونه روغن و با دستگاه گریل مخصوص انجام می‌شود. در ادامه بیشتر درباره پنینی‌ مرغ آنسو بخوانید.

پنینی از کجا آمده است؟

پنینی از ساندویچ‌های پرطرف‌دار دنیا است که به زبان ایتالیایی «Panino» نام دارد. پنینی‌ها اولین بار در قرن شانزدهم میلادی در یک کتاب آشپزی ایتالیایی دیده و در سال 1956 در یک رستوران کوچک آمریکایی عرضه شدند. بعد از آن، در دهه‌های 60 و 70 میلادی، پنینی‌ها در رستوران‌های گوناگونی عرضه شدند و در بیشتر شهرهای آمریکا، پنینی پرطرفدار بود.

در دهه 80 میلادی پنینی‌ها، به دلیل ظاهر دلربیایی که داشتند مورد توجه مردم بیشتری قرار گرفتند و اولین رستوران‌های فست فود در آمریکا با حضور پنینی‌ها رشد کردند.

ساندیچ پنینی

پنینی‌ از قرن شانزدهم میلادی تا به امروز بسیار پرطرفدار بوده‌اند

 

چند مدل پنینی داریم؟

پنینی‌ها بسیار متنوع هستند و انواع مختلفی برای ذائقه‌های گوناگون دارند. مهم‌ترین نکته در طبخ پنیتی، نان آن است که معمولا از نان ایتالیایی برای تهیه آن استفاده می‌شود. البته در برخی از کشورهای جهان، از نان‌های دیگری نیز برای طبخ پنینی استفاده می‌کنند. در بیشتر دنیا پنینی مرغ از معروف‌ترین‌ها است و معمولا این پنینی، انتخاب اول تمام پنینی‌خورهای ایتالیایی و غیر ایتالیایی است. این پنینی از فیله مرغ، پنیر، سس مخصوص به همراه کلی سبزیجات تازه که به‌صورت دورچین سرو می‌شوند، تهیه می‌‌گردد. در منوی آنسو، پنینی مرغ وجود دارد که شما می‌توانید آن‌را به‌راحتی سفارش دهید.

 

شیوه طبخ پنینی چگونه است؟

برای درست کردن پنینی، تمام مواد را لابه‌لای نان مخصوص می‌گذارند و ساندیچ آماده شده را در میان دستگاه گریل قرار می‌دهند. این دستگاه بدون هیچ گونه روغن و به‌صورت بسیار سالم، ساندویچ را گرم و آماده می‌کند. دمای گریل تا جایی است که به بافت‎های گیاهی داخل پنینی آسیب نمی‌رسد، پنیرها کاملا ذوب و نان نیز ترد و دلچسب می‌شود. 

 

چه زمانی پنینی سفارش دهیم؟

در کافه آنسو، پنینی به‌عنوان میان وعده برای عصرانه سرو می‌شود. اما اگر شما دوست دارید، می‌توانید به‌عنوان ناهار یا شام، پنینی مرغ را میل کنید و این ساندویچ گرم و خوشمزه را در زمان‌های دیگر نیز سفارش دهید.

 

نوشیدنی مناسب در کنار پنینی

پنینی‌ها در کنار یک سردنوش خنک و دلچسب، بسیار دلنشین‌تر خواهند بود. مثلا اگر دوست داشته باشید می‌توانید پنینی را با شربت سوفیا، شربت نوشین و یا دیگر نوشیدنی‌های خنک آنسو سفارش دهید. مثلا سردنوش‌های ایرانی، آبمیوه‌های فصل و آبمیوه رژیمی آنسو که ترکیبی عالی از کرفس، لیمو و سیب می‌باشند، در کنار پنینی دلچسب می‌شوند.

نوشیدنی خنک و تابستانی

سردنوش‌های ایرانی آنسو در کنار پنینی‌ بسیار عالی و خوشمزه خواهند بود

پیشنهاد می‌کنیم این بار که به آنسو آمدید حتما پنینی خوشمزه آنسو را امتحان کنید. کافه آنسو هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 شب در انتظار دیدن روی ماه‌تان خواهد بود.

1397/12/12, 13:32

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا