0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
سوسیس و تخم‌مرغ

سوسیس و تخم‌مرغ

بعضی غذاها مثل ماشین زمان عمل می‌کنند، دستت را می‌گبرند و می‌برند به گذشته‌ها، خاطرات و طعم‌هایی که ممکن است حتی یادت نیاید که هنوز هم آنها را یادت هست. سوسیس تخم مرغ یکی از همین غذاهاست که در آنسو به عنوان عصرانه و صبحانه سرو می‌شود.

سوسیس یک واژه‌ی فرانسوی است که ریشه آن از کلمه لاتین Salsus به معنای نمک‌زده آمده است. اولین سوسیس‌های ایران در سال 1307 توسط یک فرد روسی در بندر انزلی ساخته شدند که مقدار آن به قدر کم بود که فقط خود روس‌ها می‌رسید. بعدها کم‌کم مردم بیشتری با این ماده غذایی آشنا شدند و اولین کارخانه سوسیس و کالباس در سال 1337 در تهران تاسیس شد. اسم آن کارخانه در آن زمان آرزومان بود که حالا به گوشتیران، تغییر نام داده است. سوسیس‌ها دارای انواع مختلفی هستند و با توجه به مواد اولیه طعم‌شان فرق می‌کند.

سوسیس تخم مرغ

سوسیس تخم‌مرغ میان‌وعده‌ای نوستالژی

ترکیب سوسیس در غذاها

سوسیس اگر با مواد اولیه سالم و بهداشتی تهیه شود و میزان ادویه آن متناسب با مقدار گوشت باشد، یک ماده غذایی است که می‌توان آن‌را در کنار خوراکی‌های دیگر صرف کرد. مثلا پیتزا، ماکارونی و... با سوسیس طعم بسیاری خوبی می‌گیرند.

در بین این ترکیبات، سوسیس با تخم مرغ از مشهورترین‌هاست و بسیاری از مردم جهان این ترکیب را برای صبحانه و عصرانه امتحان کرده‌اند.

 

تاریخچه سوسیس تخم مرغ

اینکه اولین بار چه کسی فهمید می‌تواند سوسیس و تخم و مرغ را با هم ترکیب کند و یک غذای جدید بسازد، خیلی معلوم نیست اما خیلی از بزرگترها، این عصرانه یا صبحانه را به خاطر دارند و این موضوع نشان می‌دهد که داستان سوسیس تخم مرغ، به سال‌ها پیش باز می‌گردد. 

 

سوسیس تخم مرغ آنسو

در کافه آنسو، به یاد ایام قدیم نه تنها در وعده صبحانه، بلکه برای عصرانه نیز سوسیس تخم مرغ سرو می‌شود. این غذا در بشقاب‌های سفالی با دورچین زیبا و خوشمزه و البته نان سنگک تازه به روی میزها می‌رود تا بیشتر از آن لذت ببرید.

سوسیس تخم‌مرغ در آنسو

یکی از میان‌وعده‌های محبوب سوسیس تخم‌مرغ است

نوشیدنی همراه با سوسیس تخم مرغ

همراه با سوسیس تخم مرغ می‌توانید نوشیدنی‌های متنوعی را سفارش دهید. مثلا چای برای صبحانه عالی است و سرنوش‎های ایرانی مانند بهار نارنج و به لیمو به‌خاطر طعم خاصی که دارند می‌توانند در کنار سوسیس تخم مرغ، بسیار دلچسب باشند. علاوه بر این‌ها آبمیوه طبیعی، آبمیوه رژیمی و حتی اسموتی‌ها می‌توانند خاطره سوسیس تخم مرغ آنسو را برایتان به یاد ماندنی کنند.

برای صرف این غذای خوشمزه و نوستالژیک وقت را تلف نکنید و خیلی زود به ما سر بزنید.

 

 

1397/12/09, 13:46

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا