0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
معرفی عکاسان آنسو

معرفی عکاسان آنسو

دوست دارید در عمارت آنسو عکاسی کنید؟ در این مطلب از فراخوان عکاسی در آنسو بخوانید و با عکاسانی که تا کنون با آنسو همکاری داشتند بیشتر آشنا شوید.

«من خیلی دلم می‌خواهد از آنسو عکاسی کنم» این پیامی است که ما همیشه در صفحه اینستاگرام کافه آنسو دریافت می‌کردیم تا این که تصمیم گرفتیم شرایطی را برای دوستانی که می‌خواهند در آنسو عکاسی کنند فراهم کنیم. اینطور بود که فراخوان عکاسی در آنسو شکل گرفت. حال در این مطلب قصد داریم عکاسانی که در این فراخوان شرکت کردنند و یا ما از آنها درخواست کردیم تا پروژه‌های عکاسی آنسو را انجام دهند، بیشتر بگوییم و آنها را معرفی کنیم.

 

 

شاید بپرسید جریان فراخوان عکاسی در آنسو چیست؟

فراخوان به این صورت است که کسانی که دوست دارند از آنسو عکاسی کنند به صفحه اینستاگرام کافه آنسو پیام می‌دهند سپس ضمن هماهنگی با مدیریت کافه آنسو، زمانی را در اختیار این دوستان برای عکاسی قرار می‌دهیم. در کنار موضوعاتی که خود عکاسان دوست دارند در آنسو عکاسی کنند ما نیز موضوعاتی را به آنها پیشنهاد می‌کنیم. با این کار، هم به درخواست این عزیزان پاسخ داده می‌شود و هم خودمان آنسو را از زوایای مختلف و با نگاه عکاسان متفاوت می‌بینیم. این فراخوان علاوه بر اهداف گفته شده نتایج بهتری هم دارد. از آنجایی که عکس‌ها با نام و معرفی صفحه اینستاگرام عکاسان نشر داده می‌شود برای آنسو و عکاسان اتفاقات خوبی می‌افتاد. مثلا: عکاس‌ها از میزان علاقه افراد نسبت به اثرشان آگاه می‌شوند، همچنین طرف‌داران خود را پیدا خواهند کرد و از همه مهم‌تر این که هنرشان بین هزاران نفر که صفحه آنسو را در شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام دنبال می‌کنند، دیده خواهد شد. پیش‌تر با این هنرمندان آشنا خواهید شد.

 

محمد عبدلی

محمد از دوستان قدیمی و اولین عکاس حرفه‌ای آنسو است. او که جوانی هنرمند و ایده‌پردازه حالا حدود 4 سالی می‌شود که پروژه‌های عکاسی آنسو را انجام می‌دهد. اگر دوست دارید کارهای بیشتری از محمد ببینید می‌توانید به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید.

محمد عبدلی

محمد عبدلی یکی از دوستان همیشگی آنسو

 

خوراک لوبیای آنسو

کاری از محمد عبدلی، عکاسی از خوراک لوبیا در یک روز پاییزی

 

درسا کربلایی

درسا از دوستانی بود که طی اولین فراخوان به جمع عکاسان آنسو پیوست. او که خود را برای کنکور آماده می‌کند در اندک اوقات فراغتش ما را در پروژه‌های عکاسی آنسو یاری می‌دهد. کارهای بیشتر درسا را اینجا ببینید.

درسا کربلایی

درسا کربلایی عزیز از دوستان خوب آنسو

 

قهوه آمریکانو

کاری از درسای عزیز، قهوه آمریکانو

 

پریناز بهرادکیا

پریناز با دیدن استوری فراخوان عکاسی، نمونه کارهای قشنگی برای ما ارسال کرد و همین باعث شد ما برای همکاری با او مشتاق‌تر شویم. عکس‌های پریناز را در اینجا ببینید.

پریناز بهرادکیا

پریناز بهرادکیا از هنرمندان همدل و همراه آنسو

 

لازانیا

کاری از خانم پریناز، لازانیا

 

ناهید طالبی و صادق بیگلری

رشته تحصیلی ناهید مرمت بناهای تاریخی است. شاید به همین خاطر مشتاق شد تا به همراه دوستش صادق بیگلری در پروژه عکاسی آنسو که یک عمارت قدیمی است به ما کمک کند. کارهای بیشتری را از ناهید در سایت 500px.com ببینید و همچنین صادق را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.

ناهید طالبی

ناهید طالبی از دوستان آنسویی

 

املت قارچ

کاری از ناهید جان، املت قارچ

 

گروه اریگامی

این گروه که شامل سه نفر یعنی علی‌رضا تیوای، نجمه فردی و محمدرضا نعمت‌الهی می‌شود از دوستانی بودند که در اولین فراخوان شرکت کردند اما مدت‌ها طول کشید تا بتوانیم با آنها همکاری داشته باشیم. علیرضا به همرا دوستانش پروژه عکاسی آنسو را انجام داد. اگر می‌خواهید کارهای بیشتری از این گروه را ببینید اینجا کلیک کنید.

 

سالاد پروانه

تصویر بالا نمایی از سالاد پروانه است که اریگامی‌های عزیز عکاسی کردند

 

هانیه پیرهادی

هانیه دختر خوش ذوقی هست که به تازگی به جمع عکاسان آنسو اضافه شده و ما از این اتفاق خوشحالیم. او که در آخرین فراخوان عکاسی آنسو اعلام آمادگی نمود حسابی در عکاسی از سالادهای جدید آنسو ما را یاری کرد. کارهای بیشتری از هانیه در صفحه اینستاگرام او ببینید.

هانیه پیرهادی

هانیه عزیز از دوستان خوبی که در فراخوان عکاسی از آنسو شرکت کردند

 

موکاچینو

تصویر موکاچینو از کارهای هانیه عزیز است 

 

امیر رضاخانی

امیر قبلا بارها به کافه آنسو آمده بود و محیط آنسو را به خوبی می‌شناخت. او در آخرین فراخوان عکاسی به ما ملحق شد و از ابتدا به دنبال عکاسی از سفالگران و سفالینه‌ها بود. عکس‌های بیشتر امیر رضاخانی را در اینجا ببینید.

امیر رضاخانی

آقای امیر رضاخانی از دیگر هنرمندان آنسو

 

کارگاه سفالگری

عکس از کارگاه سفالگری که آقای رضاخانی زحمت تصویر برداری از آن را کشیدند

 

اگر شما هم دوست دارید در آنسو عکاسی کنید می‌توانید با ارسال پیام به صورت دایرکت در صفحه اینستاگرام کافه آنسو، آمادگی خود را برای همکاری در پروژه‌های عکاسی این مجموعه اعلام فرمایید. همچنین می‌توانید با شماره 44286824-021 خانم رفیعی تماس حاصل نمایید.

1398/06/11, 17:53

نظرات شما
  
شیوا لقایی:
ضمن عرض سلام و ادب و خسته نباشید. کافه‌ی شما یکی از بهترین کافه‌هایی است که من در چند وقت اخیر رفتم. پرسنل مودب، فضای دوستانه و آرامش‌بخش و منوی فوق العاده خوشمزتون برای من خاطرات به یادموندنی رقم زده. امیدوارم همیشه برقرار و موفق باشید. 1398/07/07, 18:46:14
پاسخ کافه آنسو: سلام و عرض ادب
بسیار از این که توانسته‌ایم محیطی دلنشین برای دوستان خوب‌مون چون شما آماده کنیم خوشحالیم و ممنونیم که نظرتان را با ما در میان گذاشتید چرا که برای ما دلگرمی دلگرمی بزرگی است.
1398/07/20, 11:50:11
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا