0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
صبحانه شیرین

صبحانه شیرین

صبحانه شیرین ترکیبی از شکلات، مارمالاد توت فرنگی، مربا، سس سیب و دارچین و یک تست متفاوت و خوشمزه به نام فرنچ تست می‌باشد. شما تا به حال فرنچ تست امتحان کرده‌اید؟

اگر به دنبال ترکیب جدیدتری نسبت به آنچه به‌ صورت معمول میل می‌کنید هستید، حتما صبحانه‌ی شیرین کافه آنسو را امتحان کنید. از بوی دارچین و سیب لذت ببرید و به فرنچ تست قبل از هر چیز ناخنک بزنید. یکی از ترکیبات خوش طعم صبحانه شیرین میل کردن فرنج تست همراه با مارمالاد توت فرنگی است که در ادامه بیشتر به ترکیبات صبحانه شیرین می‌پردازیم. 

 

درباره صبحانه شیرین و فرنچ تست

این صبحانه‌ی سبک، دارای طعم و استایل صبحانه‌های فرانسوی است. شاید بپرسید، صبحانه‌های فرانسوی چه تفاوتی با صبحانه‌های انگلیسی، آمریکایی، هندی و ایرانی دارند؟ صبحانه‌های فرانسوی اقلب وعده‌های سبکی به‌ حساب می‌آیند زیرا دیگر وعده‌ها مانند ناهار یا شام، وعده‌های سنگین دارای گوشت و سیب‌زمینی هستند. از این روی فرانسوی‌ها معمولا برای صبحانه یک فنجان قهوه به همراه مقداری نان تست شیرین و یا نان کروسانت میل می‌کنند. فرانسوی‌ها با این که یکی از بهترین تولید‌کنندگان پنیر در دنیا به‌ حساب می‌آیند و دارای پنیرهای بسیار متنوعی هستند، از پنیر به عنوان صبحانه استفاده نمی‌کنند، درست برعکس ما ایرانی‌ها.

صبحانه شیرین کافه آنسو

صبحانه شیرین به همراه سس‌های متنوع و خوشمزه


فرنچ تست، یک ترکیب ترد و خوشمزه، از صبحانه‌های ساده، متداول و پرطرفدار در کشورهای اروپایی، مخصوصاً فرانسه هست. این تست خوشمزه نام خود را از محبوبیتش در فرانسه وام گرفته است، البته ناگفته نماند که فرانسوی‌ها تبحر خاصی در پخت انواع نان دارند. فرنچ تست به‌صورت گرم سرو می‌شود و از آغشته کردن نان تست در مخلوط تخم‌مرغ، شیر و سرخ کردن آنها در تابه تهیه شده و معمولاً به عنوان صبحانه خورده می‌شود. 
کافه آنسو سلیقه دوستانی که اهل خوردن نیمرو در وعده‌ی صبحانه هستند را نیز در نظر گرفته است و در مجموع این صبحانه خوشمزه یک نیمروی کامل را روی نان تست غیر شیرینی، قرارداده است.


صبحانه شیرین همراه با نیمرو

صبحانه شیرین همراه با نیمرو

 

فواید صبحانه شیرین

خوردن وعده‌ای شیرین در آغاز روز به بهبود و سرعت پردازش مغز کمک می‌کند زیرا غذای مغز گلوکز است. در این صبحانه از مربا استفاده شده و به این دلیل که مربا از میوه‌های مختلف پخته می‌شود، منبع ویتامین‌های متفاوتی است. همچنین فرنچ تست که از ترکیب تخم‌مرغ و شیر حاصل شده است، پروتئین مناسبی برای وعده صبحانه در اختیار بدن شما قرار می‌دهد. علاوه بر این مواد باید از شکلات صبحانه نام برد که به دلیل استفاده از پودر کاکائو در آن، منبع خوبی از آهن، مس، منیزیم و… محسوب می‌شود.

 

نوشیدنی پیشنهادی

به‌نظر شما چه نوشیدنی‌ای با این صبحانه مناسب است؟ به‌نظر ما هیچ نوشیدنی دلچسب‌تر از یک لیوان قهوه آمریکانو نیست. از آنجایی که این صبحانه شیرین است، عطر و تلخی کمی که قهوه آمریکانو دارد این وعده‌ی خوشمزه را تکمیل می‌کند.
اگر طرفدار چای صبحانه باشید می‌توانید از منوی آنسو چای در ماگ و یا یک قوری چای دو نفره سفارش دهید، بی‌شک نوشیدن چایی گرم، خوش‌رنگ و خوش‌طعم کیف صبحانه‌ای لذیذ را دوچندان می‌کند.

 

کافه آنسو این صبحانه را به دلیل شیرین بودن ترکیبات و هماهنگی آن با ذائقه ایرانی همراه سایر صبحانه‌ها در منوی خود قرار داده است. پیشنهاد می‌کنیم اوایل همین هفته، میزی در حیاط آنسو، ترجیحا کنار حوض، رزرو کرده و از امتحان صبحانه شیرین لذت ببرید.

1398/01/16, 11:57

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا