0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه

دسرها

دسرها به وعده‌های اصلی غذا، عطر و بوی دیگری می‌بخشند و آنها را دلچسب‌تر می‌کنند. به همین دلیل آنسو در کنار غذاها و نوشیدنی‌های متنوع منوی دسرها را نیز برایتان گذاشته است.

خوردن دسر معمولا بعد از غذای اصلی و یا چند ساعت پیش از غذا توصیه می‌شود. دسرها معمولا شیرین هستند تا اگر بعد از غذا آنها سفارش می‌دهید، به هضم چیزهایی که خورده‌اید کمک کند و اگر هم قبل از غذا به سراغ‍شان رفته‌اید، حجم‌شان آنقدر زیاد نباشد که نتوانید چند ساعت بعد غذای کامل را نوش جان کنید. دسرهای آنسو در تمام ساعات روز سرو می‌شوند و برخی از آنها با توجه به فصل تغییر می‌کنند.

 

بستنی سنتی

بستنی سنتی

بستنی سنتی یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین دسرهای ایرانی است

بستنی یکی از خوشمزه‌ترین دسرهایی است که در تمام فصل‌های سال واقعا می‌چسبد. جالب است بدانید که طبق آخرین تحقیقات انجام شده، دانشمندان فهمیدند که بستی خاصیت شادی‌آوری دارد و بلافاصله پس از مصرف می‌تواند روی مغز اثر بگذارد. بستنی سنتی ایرانی که پیشینه‌ای طولانی دارد، به دلیل داشتن زعفران، گلاب و... دارای خواص متفاوتی از جمله بهبود عملکرد مغز، جلوگیری از آلزایمر، کمک به عملکرد قلب و... می‌باشد. بستنی سنتی آنسو با گل‌های محمدی و چوب دارچین سرو می‌شوند که طعم آنها بسیار به‌یادماندنی است.

 

بستنی جورواجور

بستنی جورواجور

بستنی جورواجور آنسو از سه اسکوپ بستنی خیلی خوشمزه تشکیل شده

طعم‌های مختلف بستنی به عاشقان این دسر خوشمزه، تجربه‌های دل‌انگیزی می‌دهد. مثلا اگر وسط زمستان هوس شاتوت کنید، بستنی شاتوتی می‌تواند حالتان را حسابی خوب کند و اگر دوست داشته باشید طعم وانیل و سیب ترش را در کنار هم امتحان کنید، باز هم بستنی‌ها به کمک‌تان خواهند آمد. بستنی‌ها در گذشته با یخ و برف، شیره و مربای میوه‌ها یا طعم‌های بومی درست می‌شدند اما امروزه بیشتر بستنی‌ها با شیر، خامه، اسانس و تکه‌های میوه آماده و سرو می‌شوند.

 

بستنی کودک

بستنی کودک آنسو دارای تزیین و ظروف ویژه‌ای می‌باشد

بیشتر پزشکان معتقدند که پس از سه سالگی، کودکان می‌توانند از خوردن بستنی لذت ببرند. البته به شرطی که بستنی دارای استانداردهای کامل باشد، از شیر پاستوریزه تهیه شده باشد و خیلی سرد نباشد. آنسو با توجه به این موارد، بستنی کودک را آماده کرده که حجم آن نسبت به بستنی جورواجور کمتر است و شکل ظرف آن کمک می‌کند تا کودکان از ترکیب رنگ‌های بستنی بیشتر لذت ببرند. بستنی کودک دارای تزیینات متنوعی می‌باشد و در انتخاب تمام آنها تلاش شده تا سلامت و ایمنی، در اولویت باشد.

 

گلاسه

گلاسه

گلاسه‌ها از دسرهای خنک و خوشمزه آنسو هستند
گلاسه‎ها یکی از بهترین پیشنهادها برای زمانی هستند که دلتان هم نوشیدنی خوشمزه می‌خواهد و هم بستنی. گلاسه‌های آنسو در طعم‌های گوناگونی چون شکلات، توت فرنگی، سیب ترش و... ارائه می‌شوند و با توجه به موادی که درون آن است، تزیینات گوناگونی دارند. گلاسه‌ها در تمام طول سال سرو می‌شوند و طرفداران‌شان می‌گویند که طعم گلاسه‌ها برایشان به‌یادماندنی و بسیار دلچسب است.

 

شیک

شیکشیک‌ها در بیش از صد سال پیش اختراع شدند و روز به روز به طعم‌های آن افزوده می‌شود

شیک‌ها زمانی به منوی کافه‌ها و رستوران‌ها رسیدند که مردم دنبال طعم‌های جدیدی می‌گشتند. به همین دلیل شیک‌ها با شیر، خامه و شهد میوه متولد شدند و مسیرشان به منوی دسرهای سرد و خنک افتاد. نوشیدن شیک‌ها بعد از غذاهای سبک به دلیل احساس سیری خوشایندی که ایجاد می‌کنند، بسیار توصیه می‌شود و علاوه بر آن به دلیل داشتن شهد و تکه‌های میوه می‌توانند ویتامین‌های مورد نظر را به بدن‌تان برسانند. مصرف شیک‌ها در بسیاری از کشورهای جهان دارای آمار خیره‌کننده است و این نوشیدنی خنک، طرفداران بسیاری دارد.

 

انار و گلپر

در فصل انار، با این دسر ایرانی و خوشمزه منتظر شما هستیم

درست زمانی که دانه‌های انار کم‌کم شروع به قرمز شدن می‌کنند و طعم‌های ترش و شیرین در رگ و جان‌شان به جریان می‌افتد، دسر انار و گلپر آنسو به منوی کافه بازمی‌گردد. انار جز ده میوه برتر جهان و از گیاهان بومی ایران است. با اینکه به جز کشورمان در هند، افغانستان، پاکستان، عراق و ترکیه نیز انار کشت می‌شود، طعم انار ایرانی در دنیا مشهور است. جالب است بدانید که در زمان هخامنشیان؛ گارد جاویدان که بهترین سربازان آن دوران بودند، نیزه‌هایی به شکل انار داشتند و این میوه برایشان مقدس بوده است.

انار، سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین سی و پتاسیم است و به کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. اگر چه ما دوست داریم در آنسو همیشه با دسر انار  گلپر از شما پذیرایی کنیم اما به دلیل آنکه تمام مواد اولیه باید تازه باشد، فقط در روزهایی که انارها بر سر شاخه‌ها می‌رقصند، با این دسر در خدمت‌تان هستیم.

1395/04/26, 15:40

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا