0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه

نوشیدنی‌های سرد و خنک

نوشیدنی‌های سرد یکی از محبوب‌ترین اعضای خانواده آنسو هستند که می‌توانید از آنها در تمام طول سال و به‌خصوص فصل‌های بهار و تابستان لذت ببرید. تنوع نوشیدنی‌های سرد آنسو و توجه به ذائقه‌های گوناگون، باعث شده تا در اینجا درباره این بخش از منوی آنسو بگوییم.

روزهای گرم سال را می‌توان با یک نوشیدنی خنک، دلچسب و به‌یادماندنی کرد. نوشیدنی‌هایی که بدون مواد افزودنی و با تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و برای سلامتی نیز بسیار مفید هستند. در ادامه بیشتر درباره این نوشیدنی‌های دلچسب و گوارا بخوانید.

 

شربت سوفیا

شربت سوفیا

شربت سوفیا یک نوشیدنی کاملا ایرانی است و برای درمان گرمازدگی بسیار توصیه می‌شوددر طب سنتی ایرانی، خاکشیر یک عنصر درمانگر، بهبود دهنده و بسیار مفید است. حالا آنسو، خاکشیر را با عرق کاسنی، بیدمشک و عسل مخلوط کرده تا خواص درمانی آن چند برابر شود و در ضمن طعمی بسیار دلچسب داشته باشد. شربت سوفیا، نام این نوشیدنی خوشمزه و ایرانی است که به دلیل داشتن خاکشیر و عرق کاسنی، می‌تواند برای درمان گرمازدگی، آکنه‌های پوستی، بهبود عملکرد کبد، درمان بیماری‌های قلبی و... کاربرد داشته باشد. شربت سوفیا در تمام طول سال سرو می‌شود و اگر بیماری دیابت دارید نیز می‌توانید به دلیل وجود عسل، آن‌را بدون نگرانی سفارش دهید.

 

شربت نوشین

شربت نوشین

شربت نوشین یک شربت سنتی ایرانی است که قدمت سرو آن به قرن‌ها پیش می‌رسددر یک عمارت ایرانی قدیمی، شربت نوستالژیک نوشین، طعم دیگری خواهد داشت. این نوشیدنی از ترکیب سکنجبین، خیار، نعنای تازه و لیمو تهیه می‌شود که تمام این‌ها در کنار هم، دارای خواص بی‌شماری هستند. سکنجبین، در طب سنتی یک نوشیدنی مفید و درمانگر است و از آن برای کاهش تب، باز کردن عروق، بهبود درد معده، رفع سرفه و... استفاده می‌شود. ترکیب سکنجبین با خیار، خنکای این نوشیدنی را افزایش می‌دهد و می‌تواند برای کسانی که دچار گرمازدگی، تب و بیماری‌های مزمن شده‌اند مفید باشد. در نهایت وجود لیمو و نعنا در شربت نوشین، این نوشیدنی را بسیار خوش‌طعم و دلپذیر می‌کند و می‌توانید آن‌را همراه با غذا و یا به‌صورت جداگانه سفارش دهید.

 

سردنوش‌های ایرانی (نعنا و لیمو، به لیمو، بیدمشک، بهارنارنج)

سردنوش‌های ایرانی

سردنوش‌های ایرانی با خواص جادویی، از قرن‌ها پیش در کنار نیاکانمان بوده‌اندسردنوش‌های ایرانی به دلیل ترکیبات فوقوالعاده‌ای که دارند، نه فقط یک نوشیدنی ساده، بلکه سرشار از خاصیت و اثرات مثبت هستند. در کافه آنسو سردنوش‌های نعنا و لیمو، به‌لیمو، بیدمشک و بهار نارنج سرو می‌شود که هر کدام دارای خواص منحصر به خود هستند. مثلا بهارنارنج برای سردرد و میگرن مفید است، اظطراب و ضربان نامنظم قلب را بهبود می‌بخشد و اشتها آور و ضد سرفه می‌باشد. از سوی دیگر بیدمشک، برای دندان درد، کاهش التهاب، بهبود دردهای عضلانی و روماتیسم، تقویت سیستم گوارش و... مناسب است. در نتیجه اگر به دنبال نوشیدنی‌های سالم، مفید و درمانگر هستید، می‌توانید از منوی متنوع سردنوش‌های ایرانی آنسو، نوشیدنی‌های خنک و خوشمزه سفارش دهید.

 

آب میوه واقعا طبیعی

آب میوه طبیعی

آبمیوه‌های طبیعی، عصاره‌هایی پرانرژی و خوش طعم هستند که در آنسو با توجه به فصل‌های گوناگون سرو می‌شوند

زندگی پرتکاپوی صنعتی، فرصت داشتن عادات غذایی سالم را برای بسیاری از مردم، از بین برده است در نتیجه عصاره‌ها و آبمیوه‌ها به عنوان یک راه‌حل میان‌بر به ما کمک می‌کنند تا با نوشیدن یک لیوان آبمیوه، انرژی و ویتامین‌های مورد نظر را به بدن‌مان برسانیم. آب میوه‌های آنسو با توجه به فصل تغییر می‌کنند و برای تهیه آنها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. آبمیوه‌های طبیعی بدون هیچ گونه مواد افزودنی سرو می‌شوند و هر زمان که آنها را سفارش دهید همان موقع، میوه‌ها آبگیری خواهند شد.

 

آب میوه رژیمی

آب میوه رژیمی

آبمیوه‌های رژیمی ترکیبی از چند میوه هستند که خاصیت چربی‌سوزی دارند و به بهبود سلامتی کمک می‌کنند 
آبمیوه‌های رژیمی می‌توانند از ترکیب میوه‌ها و سبزیجات گوناگونی به دست بیایند که خاصیت‌های چربی‌سوزی دارند و به بهبود هضم غذا کمک می‌کنند. یکی از مهم‌ترین عناصر آبمیوه‌های رژیمی آب کرفس است. آب کرفس که دارای مقادیر بسیار زیاد از ویتامین A، پتاسیم، فیبر و... می‌باشد، می‌تواند درد معده را تسکین دهد، فشار خون بالا را درمان می‌کند و خواص ضد سرطانی آن اثبات شده است. آب کرفس، اشتهای افراد را نسبت به غذاهای چرب و شیرین کم می‌کند و در نتیجه پس از گذر مدتی، با رژیم غذایی مناسب به وزن دلخواه خواهید رسید. در آبیموه رژیمی آنسو، در آب کرفس مقداری آب سیب و لیموی تازه ریخته می‌شود. این ترکیب مناسب کسانی است که طعم آب کرفس را به تنهایی دوست ندارند اما می‌خواهند آبمیوه‌های سالم و مقوی میل کنند. با آبیموه رژیمی آنسو، سلامتی را به زندگی خود راه دهید.

 

اسموتی (هندوانه، انبه، سیب و کیوی)

اسموتی

اسموتی‌های آنسو از ترکیب تازه‌ترین مواد اولیه همراه با یخ یا بستنی تهیه می‌شوند

اسموتی یا نرم‌نوش، نوشیدنی خنک و دلچسبی است که می‌تواند روزتان را به سمت شادی و حال خوش تغییر دهد. اسموتی‌ها سرشار از انرژی و مواد مناسب برای بدن هستند و آنسو اسموتی‌هایش را با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌کند. اسموتی‌ها گاهی با بستنی ترکیب و گاهی همراه با یخ فراوان سرو می‌شوند. آنسو اسموتی‌های هندوانه، طالبی، انبه، سیب و کیوی و... را ارائه می‌کند و در فصل‌های گوناگون ممکن است ترکیبات جالب و جدیدی نیز به منو اضافه شوند.

1395/04/30, 15:48

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا