قوانین و مقررات شرکت در دوره‌های آموزشگاه پیشتازان هنر (آنسو)
  1. لازم است هنرجو در زمان مقرر در محل برگزاری کلاس حضور یابد. در صورت تأخیر، موسسه تعهدی به افزایش ساعت کلاس ندارد.
  2. غیبت هنرجو باعث حذف جلسه شده و تعهدی برای موسسه برای برگزاری کلاس‌های جبرانی ایجاد نمی‌کند.
  3. هنرجویان در جلسات عصرها، پنجشنبه و جمعه، در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند چای دمی در ماگ و یا قهوه آمریکانو یکبار به صورت رایگان از کافه سفارش دهند. زمان سرو و میل نمودن سفارشات، در زمان استراحت در نظر گرفته شده برای کلاس، یا ابتدا و انتهای جلسه می‌باشد. مسلماً ساعات خارج از کلاس شامل این موضوع نمی‌گردد.
  4. هنرجویان زیر نظر مربیان موظف هستند در حین و پایان هر جلسه نسبت به نظافت و پاکیزگی کارگاه همکاری بالایی داشته باشند.
  5. از هنرجویان تقاضا می‌شود تا نسبت به نگهداری و استفاده‌ی درست تجهیزات کارگاه دقت نموده و در صورتیکه به هر دلیل آسیبی ایجاد شد نسبت به تأمین تجهیزات جایگزین همکاری نماید.
  6. هنرجویان عزیز موظف هستند تمامی ابزارهای مورد نیاز خود را تهیه نموده و هر جلسه همراه خود به کارگاه آورند. بدیهی است به همراه نداشتند ابزارهای مورد نیاز باعث کنسل شدن جلسه می‌شود و آموزشگاه مسئولیتی در قبال در اختیار قرار دادن ابزار به هنرجویان نخواهد داشت. لیست لوازم و ابزارهای مورد نیاز به شرح ذیل می‌باشد:
    ردیف عنوان فروشگاه‌های پیشنهادی محل تامین
    1 ست 8 عددی ابزار مجسمه‌سازی - فروشگاه لوازم التحریر افق https://ofoghart.com
    - فروشگاه تندیس سرامیک تلفن 77246579
    2 پیشبند یا لباس مناسب ـ دیجی کالا
  7. هنرجویان می‌توانند تمامی کارهای ساخته شده‌ی خود را در صورت تمایل با خود ببرند. در صورتیکه هنرجویان در نظر دارند تا کارها داخل کوره گذاشته شود، طبق دستورالعمل موجود در کارگاه عمل نموده و با پرداخت هزینه‌ی مصوب شده، موضوع را به مسئول مربوطه اطلاع دهند.
  8. شهریه‌ی کارگاه‌ها یک هفته قبل از برگزاری اولین جلسه دریافت می‌شود و به هیچ عنوان عودت داده نمی‌شود. درصورتیکه به هر دلیل 24 ساعت قبل از برگزاری اولین جلسه از شرکت در جلسه انصراف دهید با در نظر گرفتن 30 درصد جریمه کنسلی، موسسه می‌تواند نهایتاً 70 درصد از هزینه دوره را عودت دهد.
  9. از پذیرفتن مهمان در ساعت آموزش در کارگاه معذوریم.
  10. هنرجو در صورت تمایل به ادامه‌ی آموزش در ترم آتی، باید قبل از شروع ترم جدید و حداکثر یک جلسه مانده به پایان ترم نسبت به ثبت نام (تکمیل قرارداد جدید، دریافت معرفی‌نامه به مربی و واریز شهریه) اقدام نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت هر یک از این موارد موسسه هیچگونه مسئولیتی در قبال هنرجو نخواهد داشت.
  11. حداقل زمان انتظار برای ثبت نام و شروع ترم 2 هفته می‌باشد.
  12. انتخاب استاد در هر ترم بر عهده موسسه بوده و مدیر موسسه می‌تواند به اقتضای شرایط، مربیان را در هر زمان تغییر دهند.
  13. هر نوع هماهنگی در خصوص ثبت نام، کنسلی و... باید با مسئول آموزش انجام شده و ملاک هماهنگی با مربیان عزیز نخواهد بود.
  14. هرگونه همکاری با مربی خارج از محیط موسسه منوط به اطلاع به مدیریت موسسه می‌باشد.