0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
آیا تا به حال میزهای کاشی‌کاری شده‌ی کافه آنسو را دیده‌اید که تا چه اندازه دوست داشتنی و زیبا هستند؟

آیا تا به حال میزهای کاشی‌کاری شده‌ی کافه آنسو را دیده‌اید که تا چه اندازه دوست داشتنی و زیبا هستند؟

ما همیشه برای دیزاین میزهای کافه ایده‌های مختلفی داشتیم تا به میزهای چوبی کافه که با عشق و علاقه توسط یکی از دوستان خوبمون، نیمای عزیز ساخته شده بودن، حس و حال جدیدی ببخشیم. از ایده‌ی میزهای سفالی گرفته تا تغییر رومیزی‌های کافه همه را بررسی کردیم تا بالاخره به ایده‌ی جذاب میزهای کاشی‌کاری رسیدیم. برای طرح کاشی‌ها هم نظرات مختلفی داشتیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم با یک طرح ساده اما خوش رنگ و لعاب سطح میزها رو کاشی‌کاری کنیم.

هنر کاشی‌کاری در ایران قدمتی طولانی دارد. در قدیم اکثر بناهای تاریخی با هنر کاشی‌کاری مزین می‌شدند. امروزه نیز از این هنر به شکلی جدید در موارد مختلف استفاده می‌شود. با توجه به انعطاف‌پذیری و ماندگاری کاشی در مقایسه با سایر مواد، کاشیِ سنتی زمینه‌ی خوبی را در دکوراسیون داخلی بدست آورده است. همچنین آثار هنری تزئین‌شده با کاشی، امکان دیزاینِ منحصر بفردی را برای ما ایجاد می­کند.

از آنجایی که آنسو یک خانه‌­ی قدیمی است و سعی دارد حس نوستالژیکی را برای میهمانان خود ایجاد کند، پس تزئین میز­های کافه با استفاده از موزائیک‌های شکسته، ایده‌ی بسیار خوبی بنظر می‌رسید. همچنین گل­‌های طبیعی و رنگی روی میزها که عضو همیشگی کافه آنسو هستند، هماهنگیِ خیلی خوبی با میزهای کاشی­کاری شده ایجاد می‌کنند و نشاط بیشتری را به فضای کافه می­‌دهند. تصور کنید یکی از نوشیدنی‌های اصیل ایرانی هم روی این میز باشد، چه منظره‌ی دلنشینی ایجاد می‌کند.

پروژه‌ی کاشی‌کاری را هم آقای سلطانی مدیر محترم شیفت صبح (دایی خودمون) به عهده گرفتند و کار به خوبی پیش رفت. کاشی می­تواند به یک میز زندگی جدیدی ببخشد و جلوه­ای بی نظیر از طبیعت را با رنگ­های برجسته القا می‌کند.

منتظر دیدن عکس‌های زیبای شما پشت میزهای رنگارنگ کافه هستیم. می‌توانید عکس‌های خود را برای ادمین صفحه‌ی اینستاگرام آنسو ارسال کنید.

1398/12/11, 15:04

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا