0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
لوبیا گرم

لوبیا گرم

خوراک لوبیا، یک میان وعده بسیار پر انرژی و خوشمزه است که می‌تواند برای اکثر مردم با انواع سلیقه‌ها و رژیم‌های غذایی دلچسب باشد. در این مطلب بیشتر درباره خوراک لوبیای آنسو بخوانید

درسال ۱۵۳۳ میلادی لوبیا با نام مکزیکی اولیه‌اش «ایاکوک» از آمریکا به اروپا و سپس به سایر نقاط جهان راه یافت و در حال حاضر یکی از خوراکی‌های محبوب محسوب و به‌صورت جداگانه یا همراه با سایر غذاها سرو می‌شود.

 

در خوراک لوبیا چی می‌ریزیم؟

  • لوبیا
    مهم‌ترین جز خوراک لوبیا، قطعا خود لوبیا است. 22 درصد لوبیا را پروتئین تشکیل داده و بیش از 60 درصد آن کربوهیدرات است. میزان بالای پروتئین باعث شده تا گیاهخواران از آن به عنوان جایگزین گوشت استفاده کنند و کسانی که بدن‌شان به پروتئین بیشتری نیاز دارد، از آن استقبال می‌کنند.لوبیا همچنین دارای ویتامین‌های ب، ث و د است که از این جهت نیز می‌تواند برای بدن بسیار سودمند باشد.

خوراک لوبیا

لوبیای گرم یکی از میان‌وعده‌های دلچسب پاییزی در آنسو

  • سیب زمینی
    سیب زمینی آبپز، پر از انرژی و کربوهیدارات است. سیب زمینی خاصیت التیام بخشی دارد و برای کسانی که ناراحتی گوارشی دارند مثل یک دارو عمل می‌کند. تقریبا با هر مشکل و بیماری خوردن سیب زمینی هیچ منعی ندارد و می‌توانید از طعم خوشمزه آن در خوراک لوبیا لذت ببرید.
  • قارچ
    اگر به یک گیاهخوار بگویید که دوست دارد در غذایش چه سبزیجاتی باشد، او حتما از قارچ نخواهد گذشت. قارچ‌ که انواع مختلفی دارد سرشار از مواد مغذی و مهمی است که سلامت و شادابی بدن را تامین می‌کند و ویتامین‌های مورد نظر را به ما می‌رساند.
  • ادویه و نمک
    شاید باورتان نشود اما ادویه‌ها دارای خاصیت‌های درمانی بسیار مهمی هستند. مثلا زردچوبه به تسکین درد کمک می‌کند و نمک باعث می‌شود که پیام‌ها از مغز به دیگر بخش‌های بدن بروند. به همین دلیل ادویه‌ها به غذاها قدرت جادویی می‌بخشند و آنها را دلچسب‌تر می‌کنند.

لوبیای گرم در آنسو

میان‌وعده لذیذ یعنی، لوبیای گرم در آنسو

دلتان می‌خواهد خوراک لوبیا آنسو را امتحان کنید؟ یک غذای مقوی و دوست‌داشتنی که می‌تواند برای شب‌های بلند زمستان، عصرهای کشدار تابستان، در کنار تماشای نم نم باران پاییزی و در فصل سرسبز بهار، گزینه‌ای عالی باشد.

1397/12/15, 17:04

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا