0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
سوپ قارچ

سوپ قارچ

آنسو سوپ‌ خوشمزه‌ و جذابی را به‌عنوان عصرانه، میان‌وعده یا غذای اصلی ارائه می‌کند. اگر به کشف طعم‌های جدید علاقه‌مندید و دوست دارید بیشتر درباره سوپ‌ مخصوص آنسو بدانید، در ادامه مطلب همراهمان باشید.

ماجرای کشف سوپ

سوپ برای اولین بار در هزاره سوم قبل از میلاد مسیح در مصر به دست برده‌ای به نام منس پخته شد. او مرغی را از آشپزخانه فرعون دزدید و در آب جوشاند. ولی قبل از اینکه بتوناند آن مرغ را بخورد، دستگیر و پیش فرعون برده شد. مسلماً اگر بوی اشتها آور سوپ به مشام فرعون نرسیده و از آن نچشیده بود برده بیچاره محکوم به مرگ می‌شد. اما فرعون چنان از آن سوپ خوشش آمد که برده را به عنوان آشپز خودش انتخاب کرد.
سوپ‌ها معمولاً حالت آبکی دارند، بسیار مغذی بوده و در مدل‌های بسیار متنوعی طبخ می‌شوند. 


سوپ قارچ

سوپ آنسو دارای ترکیبات مقوی، سالم و بسیار دلپذیر است

 

سوپ قارچ آنسو

سوپ مخصوص آنسو، سوپ قارچ است. این سوپ خوشمزه به‌خاطر سبزیجات تازه، سرشار از پروتئین و ویتامین‌هاست و ترکیب شیر و خامه موجود در آن باعث شده تا این غذا ظاهری متفاوت داشته باشد. در کافه کنار این سوپ لیموی تازه و تکه‌های نان برشته شده نیز سرو می‌شود.
وقتی عصرهای سرد پاییزی و زمستانی یا روزهای زیبای بهاری و یا حتی شب‌های کوتاه تابستان به آنسو سر می‌زنید، سوپ قارچ آنسو می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

 

خواص سوپ قارچ

سوپ قارچ دارای ترکیبت فوقوالعاده‌ای است که می‌تواند به بدن انرژی و مواد مورد نیاز را برساند. در ادامه بیشتر درباره هر کدام از این ترکیبات بخوانید.

  • قارچ
    قارچ، خوراک جادویی است که احتمالا اولین بار در حدود 13000 سال پیش در شیلی یافت شده است. اما محققان معتقدند احتمالا حدود چند سال پیش در چین، انسان‌ها به قارچ اعتماد  و آن‌را به عنوان غذا مصرف کردند. قارچ ابتدا به عنوان دارو و بعدها به عنوان ماده‌ای مهم در غذای سلطنتی و پادشاهان استفاده شده است. قارچ دارای ویتامین د فراوان است، بسیاری از گیاهخواران آن‌را به‌جای گوشت مصرف می‌کنند و قارچ آب‌پز برای قلب بسیار مفید است. این روزها در سرتاسر جهان قارچ‌های متنوعی پرورش داده می‌شود که هر کدام طعم، اندازه و خواص گوناگونی دارند.
  • شیر
    از حدود 9000 سال پیش، بشر در کنار اهلی کردن حیوانات، دریافت که می‌تواند از شیر آنها تغذیه کند. شیر یکی از مهم‌ترین خوراکی‌های استراتژیک در کشورهای در حال توسعه است و می‌تواند به رشد و بهبود امنیت غذایی کمک کند. این ماده غذایی دارای پروتئین، چربی و لاکتوز است و می‌تواند به رشد استخوان‌ها کمک کند. وجود شیر در سوپ قارچ آنسو به آن طعمی دلپذیرتر می‌بخشد.
  • سبزیجات تازه
    سبزیجات، یکی از مهم‌ترین و بهترین اجزای سوپ هستند. آنها سرشار از ویتامین، املاح معدنی مفید و انرژی هستند. سبزی‌ها فیبر دارند و به سیستم گوارش در هضم غذا کمک می‌کنند، آنها به سوپ قارچ آنسو طعم بی‌نظیری می‌بخشند و می‌توانند آن‌را دلچسب‌تر و خوشمزه‌تر کنند.
1397/12/14, 17:10

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا