0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
داستان جلسه سری نجات کیک‎ها

داستان جلسه سری نجات کیک‎ها

در جهان چیزهای جالب بسیاری هست. یکی از آنها، داستان بحران و مشکلی است که یک‎باره پیش می‎آید، کشف می‎شود و کسانی در نجات و حل آن بحران شرکت دارند. شاید در زندگی هر فرد فقط یک‎بار پیش بیاید که قصه روزگار او با داستانی فراموش‎نشدنی تلاقی پیدا کند. یک عجیب خوشمزه که به صورت غریبی در سرنوشتمان راه پیدا کرده بود و برای ما تجربه‎ای دوست داشتنی ساخت.

23 بهمن بود و هوا هم بارانی و زیبا، آن روز فاطمه (مدیر کافه)، آقای اسلمی (مشاور جلسه)، من و همچنین چند تا از دوستان و همکارانمان که از مشتریان همیشگی کافه هستند (آراز، غزال و صبا) به یک جلسه فراخوانده شدیم.

جلسه‎ای سری در میز شماره 7 که از آنجا همه جای کافه معلوم است اما کسی نمی‎تواند بفهمد که شما دارید درباره چه چیزی با هم صحبت می‎کنید، برگزار شد. جلسه ما رأس ساعت 18 آغاز شد و آقای اسلمی برای ما پرده از رازی بزرگ برداشت.

فروش کیک‎ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تقریباً به نصف رسیده بود و این خیلی عجیب بود. ما وقتی موضوع جلسه را فهمیدیم خیلی خوشحال شدیم و جوری که آقای اسلمی نبیند به هم چشمک زدیم و با ظاهری کاملاً متعجب گفتیم: چرا؟؟ مگر مزه کیک‎ها خوب نیست؟

بعد مشاور جلسه برای اینکه به ما نشان بدهند که نه‎خیر مزه کیک‎ها بسیار هم عالی است، از آشپزخانه خواستند تا نمونه‎ای از کیک هویج را برای ما بیاورند.

کیک هویج

خب همینطور که از شواهد در این تصویر مشخص است، این کیک هویج اصلاً نمی‎تواند خوشمزه نباشد. شما به آن هویج کوچولو که روی آن خامه خوش‌رنگ نشسته نگاه کنید! آن هم با دارچین به مقدار کافی و یک چای خوش طعم در یک فنجان سفالی زیبا.

واقعاً این کیک از طعم و ظاهر که چیزی کم نداشت و ما هم هرچه خواستیم ایراد بگیریم نتوانستیم. بعد گفتیم خب شاید تنوع کم باشد پس ما منو را یک‌بار دیگر نگاه کردیم و گفتیم، ای وای چیزکیک چه می‎گوید اینجا؟

قرار شد تا این یکی کیک را هم امتحان کنیم. چیزکیک را که آوردند ما از دور دیدیم که این کیک اصلاً با چیزکیک‎هایی که ما قبلاً دیده‎ایم خیلی فرق دارد. از دور داد می‎زد که من خیلی خوشمزه‎ام و با ناز خاصی روی دست مسئول سالن نشسته بود و وقتی هم آمد روی میز از اینکه دارد این همه به او توجه می‎شود کلی ذوق کرد.

چیزکیک هم عالی بود اما ما به این نتیجه رسیدیم که نام چیزکیک اینجوری کامل نیست و باید چیزی به پسوند آن اضافه شود. بعد دیدیم لایه شکلاتی چیزکیک ما خیلی در چشم است و گفتیم چطور است اسم تو را بگذاریم چیزکیک شکلاتی؟

چیزکیک نگاهی به ما کرد و بعد چیزی در گوش آراز گفت، آراز هم سریع گفت چطور است این چیزکیک شکلاتی تنهایی سر میز نرود. ما هم گفتیم می‎خواهی کار و زندگیمان را رها کنیم و به نوبت ایشان را همراهی کنیم؟

بعد فهمیدیم منظور آراز یک اسکوپ بستنی وانیلی بوده. که هم خیلی خوشگل است و هم وقتی کنار چیز کیک شکلاتی می‎نشیند، طعمی می‎سازد که به به!

خلاصه اینطوری بود که چیزکیک شکلاتی و بستنی وانیلی با هم آشنا شدند و خدا رو شکر خیلی هم همدیگر را دوست دارند و قرار است حتماً در عروسیشان آراز را هم دعوت کنند. عکس  دو نفره این زوج خوشبخت را هم ما اینجا گذاشتیم تا شما بدانید ما حتی در جلسات سری و جدی هم فکر خوشبخت شدن جوان‎های مردمیم.

چیزکیک

این چیزکیک شکلاتی هر چقدر که خوب بود اما ما توانستیم یک مشکلی را بالاخره بیابیم. فکر نکنید مشکل خدایی نکرده به کیک برمی‎گشت، خیر، مشکل در سرو بود.

ما برای سرو کیک چاقو  و چنگال را کنار کیک می‎گذاشتیم و خب آن سس‎های شکلات و سیروپ‎ها هم معمولاً نمی‎توانستند درک کنند که عزیزم شما باید فقط روی کیک باشی نه روی  دسته چاقو  و چنگال. اینجوری بود که ما فکر کردیم چیکار کنیم تا این مشکل حل شود و قرار شد یک هفته فکر کنیم و  در ضمن یک گروه تلگرامی بسازیم و اگر ایده‎ای به ذهن کسی رسید آن را در همان گروه مطرح کند.

 

قبل از تمام شدن جلسه ما منو را یک‌بار دیگر نگاه کردیم و درباره اسامی باقی کیک‎ها هم گفتگو کردیم، ما فهمیدیم که خانم غفاری که کیک‎های کافه را می‎پزد به کافه گفته، کیک‎های شکلاتی او کیک‎های شکلاتی ایرلندی است. غزال تا نام ایرلند را شنید پیشنهاد داد که این کیک هم با نام کاملش در منو آورده شود تا وقتی کسی می‎خواهد طعم کیک‎ها را در ملل دیگر تجربه کند، بداند ما یک مهمان از ایرلند هم داریم. به نظر ما هم پیشنهاد غزال خیلی جالب بود و تصمیم گرفتیم به آن عمل کنیم. بعد گفتیم چطور است تا جلسه بعدی فکر کنیم چه کیک‎های دیگری می‎توانیم به منو اضافه کنیم که بیشتر خوش بگذرد؟

در بین پیشنهادها، «کیک رژیمی» و «کیک رد ول وت» بیشترین آرا را کسب کردند و قرار شد تا جلسه بعد نمونه‎ای از این کیک‎ها هم سفارش دهیم تا ببینیم چطور می‎شود.

ما یک هفته در کانال درباره موضوعات گوناگون با هم صحبت کردیم و در جلسه بعدی برای ادامه بحث و تبادل‎ نظر حاضر شدیم.

حل بحران اول

اولین مشکلی که به آن پرداختیم، نجات چاقو و چنگال از دست سیروپ‎های نوچ بود. باید برای این کار چاقو و چنگال را جدا از بشقاب کیک سرو می‎کردیم. ما خیلی روی این موضوع تحقیق کردیم و در نهایت به دو راهکار رسیدیم. یکی اینکه من یک پاپیون درست کنم و آن را در جلسه بعدی ببرم کافه تا چاقو و چنگال را در آن بگذاریم و امتحان کنیم و اگر این ایده خوب نبود ما از یکی از دوستان دیگر کافه، نیما، بخواهیم تا با چوب برایمان ظرف‎هایی یک نفره برای قرار دادن چاقو و چنگال بسازد.

خب اگر به کافه اخیراً سر زده باشید و کیک هم سفارش داده باشید، می‎توانید ببینید که ایده نیما پیروز شده و چاقو و چنگال را برایتان در ظرف‎های خیلی خوشگلی می‎آورند تا هم شما خیلی خوشحال شوید هم سیروپ، چاقو و چنگال. البته پاپیون من هم آنجاست و به عنوان گل سر یک کدوی تنبل که در کتابخانه نشسته، به زندگی خود ادامه می‎دهد.

کشف چند خوشمزه دیگر

در ادامه جلسه ما دو نوع کیک رژیمی را امتحان کردیم و مدام خداوند را شاکر بودیم که این خوشمزه‎ها رژیمی هستند و محدودیتی برای خوردن آنها نیست.

یکی از کیک‎های رژیمی که دست پخت خانم غفاری عزیز بود به حال و هوای کافه نزدیکتر بود. شیرینی آن با عسل بود و با خلال پسته تزیین شده بود و از جهت دیگر خیلی حس خوبی بود که کیک رژیمی هم به کافه اضافه شود تا وقتی با عزیزانی که دیابت و یا مشکلات چربی خون دارند به کافه می‎رویم آنها هم بتوانند طمع بی‎نظیر کیک‎ها را امتحان کنند. خانم غفاری کیک هیجان‎انگیز دیگری را هم آورده بودند که طبق چیزی که ما در جلسه قبلی توافق کرده بودیم، کیک رد ول وت بود.

این کیک به رنگ صورتی خیلی زیبا، خامه سفید فراوان و تکه‎های تازه توت فرنگی بود. رد ول وت به طرز عجیبی با کلاس، موقر و مبادی آداب بود و خیلی مناسب بود برای اینکه بگذارید و هی تماشایش کنید بعد که دیدیم مزه کیک هم چیزی کم ندارد و ظاهر و باطن یکی است، قرار شد رد ول وت هم در منو بیاید و به خانواده کیک‎های کافه آنسو اضافه شود.کیک «رد ول وت» هم افتخار داد و در کادر دوربین برای عکاس یک ژست بی‎نظر گرفت تا ما او را هم به شما نشان بدهیم.

کیک رد ول وت

بعد از این همه گفتگوهای طولانی و جلسات طاقت فرسا که مدام به خوردن کیک‎ها می‎گذشت، تصمیم گرفتیم یک جشنواره بگذاریم و  به همه شما دوستان کافه آنسو خبر بدهیم تا بیایید. هم کیک‎های جدیدمان را ببینید و هم از شما نظرسنجی کنیم که به ما بگویید کدام کیک بهتر بوده و دوست دارید به کیک‎ها چه چیزی اضافه شود یا شما چه چیزهایی درباره کیک‎ها در دلتان مانده که می‎خواهید به ما بگویید. ما از روز آخر ماه بهمن تا ششم اسفند جشنواره کیک‎های خانگی خانم غفاری را داشتیم. در این جشنواره با بعضی‎ها برای اولین بار دوست شدیم و برخی از دوستان قدیمی را هم دیدیم.

شما کیک‎های گوناگون را امتحان کردید و بعضی نظراتتان را به صورت کتبی و برخی هم شفاهاً به ما رساندید. ما نظرات ارزشمند شما را کنار همدیگر گذاشتیم تا بدانیم برای بهبود کیک‎هایی که عرضه می‎کنیم باید چه کارهایی انجام دهیم و جشنواره به ما کمک کرد تا یک‌بار دیگر کیک‎هایمان را به شما معرفی کنیم و از همه شما دعوت کنیم تا مهمان کافه باشید.

این روزها وضعیت فروش کیک‎ها شرایط خوبی دارد و منوی کیک‎های کافه آنسو شامل:

     1. کیک شکلاتی ایرلندی
     2. چیزکیک شکلاتی
     3. کیک هویج
     4. کیک رد ول وت
     5. کیک رژیمی

می‎باشد و تمام کیک‎ها خانگی و دستپخت خانم غفاری مهربان است. حالا در منو، عکس‎ کیک‎ها را هم گذاشته‎ایم تا بدانید هر کدام از کیک‎ها چه شکلی است و اندازه آن چقدر است.

حالا اگر به کافه آنسو سر زدید، سراغ کیک‎های خانگی را حتماً بگیرید و امتحان کردن طعم دلنشین آنها را به خاطرات خوبتان اضافه کنید. همچنین اگر فروشنده کالا یا خدماتی هستید که فروش شما به نظرتان افت کرده، حتماً خبر دهید تا تیم خبره و کاردان ما به یاری شما بشتابد و شما را با راهکارهای بی‎نظیرمان به قلل موفقیت برسانیم.

اگر به این مطلب علاقه‎مند بودید، از شما دعوت می‎کنیم تا از مطالب جشنواره کیک‎های خانگی خانم غفاری و خانمی مرموز با کیک‎های خونگی نیز بازدید بفرمایید.

 

تهیه شده توسط نیوشا امینیان

1396/01/15, 10:36

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,870 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا