0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
بدرقه پاییز، جشن یلدا
برنامه‌ی شب یلدا در کافه سفال آنسو:

بدرقه پاییز، جشن یلدا

شب یلدا هزاران سال است که فرصتی برای دور هم بودن و ساختن خاطرات شیرین است. به نیت حفظ این رسم نیک امسال نیز کافه سفال آنسو در خانه‌ی جدیدش برای بلندترین شب سال برنامه‌های ویژه‌ای دارد. بیایید تا برایتان بگوییم.

هزاران سال پیش وقتی چادر سیاه شب همه جا را گرفت و جز روشنای ستارگان چیزی باقی نگذاشت، نیاکان ما به‌جای فرو رفتن در تاریکی آتشی ‌افروختند. آتش نه فقط نماد پیروزی بر اهریمن تاریکی، که شعله‌ای برای دلگرمی و دور هم بودن بود. از آن به بعد عابدان برای پیروزی خورشید دعا می‌کنند، مادران در گوش کودکان لالا‌یی می‌خوانند که آری فرزندم هرگز تاریکی برجا نمانده و یک سرزمین با تمام قلبش ایمان دارد که یلدا نه شبی تاریک و سرد که فرصتی برای با هم بودن است.

 

یلدایی به وسعت خاطرات

آن وقت‌ها را یادت می‌آید، یلدا جیب‌هایت را پر از آجیل شیرین می‌کردی و کنار بخاری نفتی به قصه‌هایی که بزرگ‌ترها می‌گفتند گوش می‌دادی

یلدا انار داشت، هزار دانه و مادربزرگ‌ها می‌گفتند، یک دانه‌اش از بهشت آمده نکند آن دانه را گم کنی.

یلدا هنداونه داشت و پدربزرگ‌ها می‌گفتند یادت باشد یک قاچ هندوانه‌ات را بخوری که تا تابستان سرما نخوری.

یلدا فال حافظ داشت و چشم‌هایی که یواشکی در جمع‌ها همدیگر را نگاه می‌کردند و دلشان برای هم غنج می‌رفت.

حالا هم یلدا برای ما ایرانیان چیز دیگری است. هنوز صدای شادی‌های کودکی و بازی‌هایی که می‌کردیم در گوشمان است. هنوز دلمان یک بشقاب لبوی داغ و شیرین می‌خواهد و هر جای دنیا که باشیم، شب یلدا برای با هم بودن برمی‌گردیم همان‌جایی که بوی دوست‌داشتن می‌دهد.

 

 شب یلدا در آنسو

شب یلدا در کافه سفال آنسو

کافه سفال آنسو امسال هم برای یلدا برنامه‌ی ویژه‌ای دارد، به رسم گذشته‌ها هندوانه‌های شیرین را جدا می‌کنیم، لبوی داغ آماده خواهیم کرد و کلی هم انار خوش‌رنگ را برایتان کنار خواهیم گذاشت.

قرار است به‌یاد کودکی‌ها کلی با هم بازی کنیم و از خاطرات بگوییم و تازه خبر هیجان‌انگیز این است که موسیقی زنده هم خواهیم داشت و در کنار یکدیگر از آن لذت خواهیم برد.

کافه سفال آنسو

شب یلدای امسال در کافه سفال آنسو در دو سانس 18:00 تا 20:00 و 20:30 تا 22:30 برگزار خواهد شد. اگر افتخار میزبانی از شما را در این شب به‌یاد ماندنی داریم، بسیار ممنون می‌شویم با شماره‌‌ 88803714 تماس بگیرید و اطلاعات خود را هرچه زودتر ثبت کنید.

راستی آدرس جدید کافه سفال آنسو را هم که می‌دانید، بیایید خیابان ویلا بعد کمی بیایید پایین، تابلوی خیابان ورشو را که دیدید بپیچید داخل، روبروی پارک ورشو یک خانه‌ی خوشگل است با پلاک 11 که اگر زنگ 1 را بزنید دیگر رسیده‌اید به کافه سفال آنسوی خودتان.

منتظرتان هستیم. تا برآمدن آفتاب، یلدای شما مبارک.

1396/09/27, 16:17

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا