0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
صبحانه کیان

صبحانه کیان

در تمام دنیا کمتر صبحانه‌‌ای وجود دارد که به اندازه صبحانه کیان کامل باشد. صبحانه‌ای شامل خوراکی‌های خوش رنگ و خوش طعم!

صبحانه کیان یا همان صبحانه انگلیسی در کافه آنسو از محبوبیت بالایی برخوردار است. لوبیای گرم، نیمرو، سوسیس، بیکن، قارچ، زیتون، خیار شور و گوجه خوراکی‌های خوشمزه‌ای هستند که با سفارش کیان، همه آنها را در یک بشقاب خواهید داشت. بعدتر راز محبوبیت صبحانه کیان آشکار خواهد شد.

 

فواید صبحانه کیان

در کنار محبوبیت، صبحانه کیان فواید بسیاری هم دارد. قارچ، لوبیا و تخم‌مرغ هر کدام به تنهایی منبع غنی از پروتئین هستند که به خواص هر یک می‌پردازیم. شاید شنیده باشید که تخم‌مرغ دارای کلسترول بالایی است ولی از همین‌جا به شما دوستان عزیز اعلام می‌کنیم این کلسترول بر 70 درصد مردم اثر منفی ندارد و تنها کمی بیشتر از مقدار کلسترولی است که کبد روزانه تولید می‌کند. علاوه بر آن فواید تخم‌مرغ در جبران کمبود آهن، حفظ سلامت مو، سفت شدن پوست و استفاده آن به عنوان جایگزینی مناسب در رژیم‌های غذایی، بر کسی پوشیده نیست.
آیا می‌دانید قارچ علاوه بر پروتئین برای درمان کم‌خونی، دیابت و چاقی مفید است و از خطر ابتلا به سرطان سینه و پروستات جلوگیری می‌کند؟ مقدار اضافی استروژن بعد از یائسگی مهم‌ترین دلیل سرطان سینه در خانم‌ها است که اسید لینولئیک موجود در قارچ آثار مضر استروژن اضافی را در بدن متوقف می‌کند. همچنین قارچ سرشار از بتاگلوکان است که این مواد از رشد سلول‌های سرطان پروستات جلوگیری می‌کند. قارچ به ایمنی سیستم دفاعی بدن و کنترل فشار خون کمک کرده و به‌خاطر وجود مس، جذب آهن غذا را تنظیم می‌کند.

صبحانه کیان در آنسو

صبحانه کبان یک صبحانه انگلیسی کامل و خوشمزه

 

لوبیا نیز دارای مواد معدنی غنی و ویتامین «کا» است همچنین برای جلوگیری از ریزش مو مناسب بوده و به تقویت حافظه کمک می‌کند.
زیتون دارای اسیدهای چرب غیر اشباع هست که از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری خواهد کرد. هندوانه هم منبع قوی از آنتی‌اکسیدانی به نام لیکوپن است که باعث کاهش شدت آسم و همچنین خطر سرطان روده شده و بروز بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. البته در این صبحانه میوه‌های مختلفی وابسته به فصل استفاده می‌شود. درسته که صبحانه کیان از مواد مغزی تشکیل شده است، اما چیزی که شما با میل کردن صبحانه کیان دریافت می‌کنید تنها فواید و خواص آن نیست. بلکه شما با انتخاب صبحانه کیان روزی پرهیجان را شروع خواهید کرد و این نکته راز محبوبیت صبحانه کیان است. این را تنها ما نمی‌گوییم، کافیست پنجشنبه یا جمعه با دوستان‌تان قرار یک صبحانه‌‌ی خوشمزه بگذارید و نظر آنها را در این باره بپرسید.

 

نوشیدنی پیشنهادی

صبحانه کیان را با نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و یا یک لیوان آب میوه طبیعی بخصوص آب‌پرتقال میل کرده و لذت ببرید. به عنوان قهوه می‌توانید آمریکانو سفارش دهید که کافئین موجود در آن موجب نشاط شما خواهد شد. اگر آب‌ میوه طبیعی را ترجیح می‌دهید، علاوه بر آب‌پرتقال ترکیب پرطرفدار دیگری به نام سیب و لیمو وجود دارد که امتحان آن نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

صبحانه های آنسو

صبحانه کیان پای ثابت دوستان و خانواده‌های عزیزی هست که برای صرف صبحانه به کافه آنسو می‌آیند

 

زیبایی بشقاب صبحانه، بوی سوسیس و بیکن تفت داده‌ شده اشتهای شما را برای خوردن یک صبحانه کامل بالا می‌برد. این صبحانه خوشمزه به کسانی که از خوردن سوسیس لذت می‌برند و از وجود بیکن در صبحانه استقبال می‌کنند به شدت توصیه می‌شود.

 

1398/01/18, 15:14

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا