0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
کوکو سبزی

کوکو سبزی

کوکو سبزی یکی از غذاهای خوشمزه و ایرانی است که می‌توانید آن‌را برای وعده ناهار، میان‌وعده و شام سفارش دهید. در اینجا بیشتر با این غذای خوشمزه آشنا شوید.

کوکوسبزی یکی از سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است که بخش عمده آن از سبزی و گیاه تهیه شده است. طعم کوکو سبزی به تازه بودن سبزی‌ها، استفاده از مواد اولیه  و افزودنی‌های خوشمزه وابسته است. آنسو همواره تلاش می‌کند تا طعم این غذا برایتان دلچسب و گوارا باشد. در ادامه بیشتر درباره کوکو سبزی بخوانید.

 

کوکو سبزی چگونه درست می‌شود؟

از دوران قدیم کوکو سبزی غذایی خوشمزه و عالی بوده که گاهی در کنار غذای اصلی و گاه به عنوان غذای اصلی سرو شده است. در طبخ کوکو سبزی از سبزی‌های خوشمزه و معطر مانند تره، شوید، گشنیز، شنبلیله، اسفناج و... استفاده می‌شود. به این سبزی‌ها تخم مرغ، ادویه، نمک، فلفل، گردو و زرشک اضافه و در نهایت مایع به دست آمده را در روغن سرخ می‌کنند.
کوکوسبزی

کوکوسبزی جزء مامان‌پزهای محبوب کافه آنسو است

کوکو سبزی چه خواصی دارد؟

کوکوسبزی به علت داشتن سبزیجات زیاد، دارای ارزش غذایی بالایی است. فیبر و اسید فولیک مورد نیاز بدنتان را تامین می‌کند و برای افرادی که کم‌‌خونی دارند بسیار مفید است.
زرشک به کار رفته در کوکو سبزی، رنگدانه‌هایی از خانواده «بیوفلانوییدها» دارد که ترکیب‌هایی با خاصیت آنتی اکسیدانی هستن و در پیشگیری از ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی، عروقی بسیار موثر هستند. جالب است بدانید، زرشک خاصیتی دارد که نمی‌گذارد باکتری‌ها به سلول‌های بدن انسان بچسبند و از بروز عفونت جلوگیری می‌کنند. زرشک گلو درد را تسکین می‌دهد، برای کسانی که دیابت دارند مفید است و باعث سم‌زدایی از کیسه صفرا می‌شود.

از سوی دیگر گردوهایی که در کوکو سبزی استفاده می‌شوند نیز دارای خواص بسیاری هستند. مثلا می‌توانند به مغز کمک کنند تا عملکرد بهتری داشته باشد و یا بخشی از پتاسیم مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند.

کوکو سبزی در کافه آنسو

کوکوسبزی یکی از لذیذترین و سالم‌ترین غذاهای ایرانی 

 

نوشیدنی مناسب با کوکو سبزی

در کنار یک غذای سنتی، شاید بد نباشد که یک نوشیدنی سنتی را نیز امتحان کنید. آنسو در منوی نوشیدنی‌های سرد خود مجموعه‌ای عالی از سردنوش‌های ایرانی دارد که هر کدام طعم، رنگ و ویژگی‌هایی منحصر به فرد دارند. این نوشیدنی‌ها نیز در تمام طول سال موجود هستند و در کنار غذاها سرو می‌شوند. علاوه بر این شما می‌توانید کوکو سبزی را با یک آبمیوه رژیمی یا آبمیوه واقعا طبیعی نیز میل کنید. قطعا این آبمیوه‌ها نیز به بدن‌تان انرژی و مواد لازم را خواهند رساند. در کنار تمام این‌ها اگر دوست داشتید می‌توانید کوکو سبزی با یک بطری آب معدنی نیز سفارش دهید. نکته مهم این است که آنسو آب را با لیوان مسی برایتان سرو خواهد کرد. نوشیدن آب در لیوان مسی دارای خواص بسیار است که از جمله آن می‌توان به بهبود وضعیت گوارش، جوان‌سازی پوست، تنظیم ph بدن، التیام زخم‌ها و... اشاره کرد.

شربت نوشین

شربت نوشین ترکیبی دلنشین از سکنجبین، خیار و لیمو

 

در کافه آنسو با منوی متنوع غذاهای مامان‌پز منتظر دیدن روی ماهتون هستیم، حتما اگر کوکو سبزی سفارش دادید، نظر خود را به ما بگویید و اگر خاطره خوبی از پختن کوکو سبزی دارید، آن‌را با ما نیز در میان بگذارید.

1395/03/23, 15:55

نظرات شما
  
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,874 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا