0912 383 9648
021 8880 37 14
منوی کافه آنسو به همراه قیمت رزرو آنلاین میز در کافه
دوشنبه‌ها آنسو چه خبره؟
آغاز فصل دوم رویداد دوشنبه‌های گردشگری در آنسو:

دوشنبه‌ها آنسو چه خبره؟

رویداد دوشنبه‌های گردشگری که زمستان سال 1396 در آنسو آغاز به کار کرده است، پس از یک دوره استراحت کوتاه، چند هفته‌ای است که وارد فصل دوم خود شده است. در این رویداد چه می‌گذرد و تا امروز میزبان چه کسانی بوده‌ایم؟ در این مطلب بیشتر در این باره بخوانید.

خانه فرهنگی آنسو و ایجاد فرصت‌هایی برای دور هم جمع شدن فعالین و علاقه‌مندان صنعت گردشگری از مدت‌ها قبل آغاز کرد و در نتیجه این اقدام رویداد «دوشنبه‌های گردشگری» متولد شده است. این رویداد فرصتی است برای آشنایی با مدرسین، پیشکسوتان و علاقه‌مندان به صنعت گردشگری که برای بهبود و اعتلای گردشگری با تمام توان در تلاشند. در این مطلب بیشتر درباره این رویداد بخوانید.

 

دوشنبه‌های گردشگری از کجا آمد؟

زمستان سال 1396 بود که ایده‌ی شکل‌گیری رویدادی برای جمع شدن اهالی و دوست‌داران صنعت گردشگری توسط «شرکت همورا» به «خانه فرهنگی آنسو» و «شرکت گردشگری و آموزشی ارسباران» پیشنهاد شد و با استقبال خوبی از جانب این دوستان روبرو شد. جمعی از دوست‌داران صنعت گردشگری تصمیم گرفتند فرصتی را برای گفتن از رخدادهای خاص گردشگری و تبادل تجربیات فراهم آورند. این تیم اولیه که هر کدام به شکلی با صنعت گردشگری در ارتباط هستند، در ادامه معرفی شده‌اند. 

 
شرکت همورا
شرکت نرم‌افزاری و مشاوره‌ای همورا

همورا یک شرکت ارائه دهنده راهکارهای نرم‌افزار و مدیریتی است که حالا در نهمین سال فعالیت خود قرار دارد. از سال‌ها پیش بخشی عمده از فعالیت‌های همورا ارائه خدمات در زمینه طراحی سایت، نرم‌افزار و همچنین ارائه مشاوره‌های مدیریت تحول و بازاریابی در گردشگری می‌باشد. همورا به سبب این پیشینه بخش فنی این رویداد و کمک به پیشبرد آن در بستری منظم و رو به رشد را بر عهده دارد.

 

 
خانه فرهنگی آنسو
خانه فرهنگی آنسو

آنسو از سال‌ها پیش که فعالیت‌هایش را در قالب یک کافه آغاز کرد تا به امروز که تبدیل به خانه فرهنگی و هنری شده و در جهت حفاظت از میراث کهن گام برمی‌دارد، پاتوقی برای فعالین و علاقه‌مندان در صنعت گردشگری بوده است. آنسو با میزبانی رویداد دوشنبه‌های گردشگری فرصتی را پدید آورد تا علاقه‌مندان به صنعت گردشگری بتوانند آموخته‌هایشان را با اساتید به‌نام در محیطی فرهنگی ارتقا بدهند.

 

 
آموزش گردشگری ارسباران
شرکت گردشگری و آموزشی ارسباران

از سال 1388 ارسباران در تلاش است تا با ایجاد محیط آموزشی مناسب و فضایی کارآمد برای بهبود وضعیت صنعت گردشگری فعالیت کند. ارسباران تا امروز در امر آموزش بخشی بزرگ از جامعه گردشگری کشور نقش داشته و با نیروی خستگی‌ناپذیر به این روند ادامه می‌دهد. در رویداد دوشنبه‌های گردشگری اجرا، مدیریت و هماهنگی بخش‌های علمی این برنامه‌ها به ارسباران سپرده شده است.

 

 

در فصل اول دوشنبه‌های گردشگری چه گذشت؟

اولین برنامه‌های رویداد دوشنبه‌های گردشگری از زمستان سال 1396 آغاز و در آن جلسه‌هایی برای همنشینی علاقمندان و فعالین صنعت گردشگری برگزار می‌شد. در آن روزهای سرد، حضور گرم علاقه‌مندان و اساتید گرامی گردشگری خانه فرهنگی آنسو را چراغانی کرده بود و هر هفته اتفاق‌های زیبایی رقم می‌خورد. در فصل اول ما به ترتیب میزبان اساتید زیر بودیم:
  • جناب آقای ابوالقاسم ساسان (پدر گردشگری کشور و استاد پیشکسوت)
  • جناب آقای امیر فرح‌نسب (استاد پرنده‌نگری و ثبت‌کننده چند گونه خاص از پرندگان)
  • سرکار خانم ریحانه جمالی (استاد دوره‌های تخصصی گردشگری کودک و ایده‌پرداز این دوره‌ها)
  • جناب آقای محمود سخت باز (استاد پیشکسوت در علم استقرار و بقا در طبیعت)
  • جناب آقای کامران کمالی (استاد خزندگان و استاد پیشکسوت در گردشگری)
  • جناب آقای اشکان بروج (ایده‌پرداز، استاد دیجیتال مارکتینگ گردشگری و مدرس به‌نام)
  • جناب آقای محمد منظرنژاد (استاد گردشگری، بازرس و عضو انجمن صنفی راهنمایان)
  • جناب آقای پرویز بختیاری (استاد به‌نام پرنده‌نگری و مولف کتاب‌های ارزشمند در این زمینه)
  • سرکار خانم مهسا مطهر (استاد گردشگری، عضو تیم مذاکره کننده در کنوانسیون جهانی گردشگری)
 
این برنامه‌ها تا حوالی ماه رمضان و شروع مسابقات جام جهانی فوتبال ادامه پیدا کرد و بعد از یک وقفه کوتاه فصل دوم آن با برنامه‌ریزی دقیق‌تر، شیوه ارائه منسجم‌تر و منظم‌تر آغاز شد.
 

در فصل جدید تا به امروز چه گذشته است؟

از 15 مرداد 1397 فصل جدید رویداد دوشنبه‌های گردشگری آغاز شده است و دوشنبه‌های گردشگری با موضوعات زیر برگزار شده‌اند.

  • در افتتاحیه این فصل جناب آقای شادلو، مدیر عامل شرکت آموزشی و گردشگری ارسباران، استاد و فعال گردشگری، به شرح پروژه‌ای پرداختند که با کمک آژانس بین‌المللی جایکا در جزیره قشم کلید خورد و با موفقیت به سرانجام رسید. 
  • در هفته بعدی، آنسو میزبان جناب آقای آرش نورآقایی، مدرس، فعال گردشگری، داور و ایده‌پرداز رویدادهای گردشگری بود. جناب آقای نورآقایی از ورودشان به صنعت گردشگری و فعالیت‌ها گفتند و مثل همیشه با دلسوزی، تعهد و چشم داشتن به آینده‌ای روشن با مخاطبان گفتگو کردند. 

آرش نورآقایی در دوشنبه های گردشگری

آقای نورآقایی یکی از مهمانان فصل دوم رویداد دوشنبه‌های گردشگری بودند

 

  • در هفته آخر مرداد، جناب آقای حسین رسایی مهمان دوشنبه‌های گردشگر بودند. ایشان کوهنوردی با تجربه، مدرس و همچنین راهنمای ملی کوهستان هستند. آقای رسایی اولین فردی هستند که برای اجرایی شدن پروژه ملی سیمرغ کوه‌های کشور سفری طولانی را آغاز کردند و با موفقیت آن‌را به پایان رساندند.
  • در اولین هفته ماه شهریور دوشنبه‎های گردشگری میزبان جناب آقای «حسین نظر» بود. استادی پیشکسوت، کوهنوردی با ترجبه، داور، مربی و مولفی که با تمام وجود برای آبادانی این سرزمین می‎کوشد. در این جلسه جناب آقای نظر از صعودهایشان گفتند، قله‌هایی که تیم‌های ایرانی برای اولین بار به آنها دست یافتند و داستان 31 قله‌ای که امروز صدها کوهنورد برای فتح آنها در تلاش هستند.

رویداد دوشنبه‌های گردشگری همچنان با حضور اساتید به‌نام گردشگری ادامه دارد و هر هفته برنامه‌ای جالب و شنیدنی در آنسو برگزار خواهد شد.

 

از آنسو گیلگمش بخرید

وب‌سایت دوشنبه‌های گردشگری قسمتی را هم به علاقه‌مندان فصلنامه گردشگری «گیلگمش» اختصاص داده است. گیلگمش که جز معدود نشریات تخصصی در صنعت گردشگری است در هر فصل به موضاعات جدید و جالبی می‌پردازد که هر کدام می‌توانند تبدیل به مقاله و یا اقدام پژوهشی معتبر بشوند. شما می‌‎توانید در زمان ثبت‌نام برای رویداد دوشنبه‌های گردشگری، نشریه خود را نیز انتخاب کنید و در زمان حضورتان در خانه فرهنگی آنسو، آن‌را تحویل بگیرید.

خرید فصلنامه گیلگمش

خرید نشریه گیلگمش از طریق سایت دوشنبه‌های گردشگری میسر شده است

 

چگونه ثبت‌نام کنید؟

یکی از مهم‌ترین تغییرات در فصل جدید راه‌انداری وب‌سایتی با امکانات کامل برای ثبت‌نام در رویداد دوشنبه‌های گردشگری است. وب‌سایت دوشنبه‌های گردشگری امکان ثبت‌نام و انتخاب خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های مهمانان رویداد را در کنار ارائه اطلاعاتی از رویدادهای قبلی، استاد رویداد جاری، لینک سایت یا شبکه‌های اجتماعی اساتید و همچنین آدرس خانه فرهنگی آنسو را ایجاد کرده است.
به سبب بالا بردن نظم و کیفیت ارائه خدمات، تنها در صورت ثبت‌نام از طریق این وب‌سایت امکان حضور در رویداد دوشنبه‌های گردشگری امکان‌پذیر است.

ثبت نام در دوشنبه‌های گردشگری

ثبت‌نام در رویداد دوشنبه‌های گردشگری فقط از طریق وب‌سایت این رویداد امکان‌پذیر است

 

هر دوشنبه منتظرتان هستیم

فصل جدید رویداد دوشنبه‌های گردشگری با امیدها و آرزوهایی نو مسیرش را آغاز کرده و امیدوار است تا با دریافت حمایت‌ها، نقدها و پیشنهادات شما هر روزی گامی موثر در جهت بهبود آموزش‌های صنعت گردشگری بردارد. 

در این رویداد با هم پای صحبت‌های اساتیدی می‌نشینیم که معمولا به دلیل مشغله‌های گوناگون در مواقع دیگر سال پیدا کردنشان دشوار است و فرصت دیدار با آنها و شنیدن سخنان‌شان در دوشنبه‌های گردشگری چون گنجی گرانبها است.

1397/05/30, 12:26

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:

نظرات شما
  
غلامرضا خسرویان:
سلام من بنوبه خود از فعالیتهای کلیه دست اندر کاران واساتید گرامی سپاسگذارم
                                                                              
                                                                                          دکتر غلامرضا خسرویان
                                                                                              مدرس دانشگاه 1397/06/10, 16:48:15
پاسخ کافه آنسو: با سلام و عرض ادب
با سپاس از لطف و توجه شما استاد گرامی و بزرگوار.
1397/06/10, 17:06:18
سیامک شایان پور:
هم نشینی با انسان هایی فرهیخته و دوست داشتنی بسیار ارزشمند است به ویژه که در کافه زیبای آنسو با صرف خوراکی های خوش مزه باشد.
از موسسه ارسباران برای برگزاری این دوشنبه ها سپاسگزارم اگرچه مرا از شرکت در نشست های دوشنبه باشگاه عشقم دماوند انداخته 1397/06/11, 21:08:03
پاسخ کافه آنسو: با سلام و سپاس از لطف شما
نظر سراسر محبت شما برای همورا، ارسباران و آنسو که هر سه با هم این رویداد را برگزار می‎کنند بسیار دلنشین، امیدبخش و دلچسب است.
1397/06/17, 17:56:54
آخرین پست‌های ما در اینستاگرام
آدرس: خ ویلا، خ ورشو، پ 11
تلفن: از شنبه تا پنجشنبه از 11 تا 20: خانم فاطمه حسینی:
0912 383 9648

سایر زمان‌ها:
021 8880 3714
11,869 نفـــــــر عضـو باشگــاه مشتریــــان آنســــو هســــتند.
هم‌اکــــــنون عضــــــــــــــــــو شویــــــــــــــــــــد

مه روشن میان اختران پنهان نمی‌ماند، میان شاخه‌های گل مشو پنهان که پیدایی
Ansoo English Page
© 2024 AnsooCafe All rights reserved.
طراحی سایت و CRM: همورا